Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => Spotweb => Topic gestart door: Moppersmurf op 26 juli 2014, 17:28:55

Titel: Andere provider, Spotweb werkt niet correct meer
Bericht door: Moppersmurf op 26 juli 2014, 17:28:55
Ben overgestapt van Online naar Ziggo (hierdoor heeft mijn NAS een ander IP adres gekregen.
Nu zie ik mijn gebruiker niet meer. Weet het ww daar niet van (in ieder geval pakt hij niet wat ik dacht dat het was). Nieuwe gebruiker aangemaakt maar de integratie met NZBget werkt niet meer. Ik kan bij nzb afhandeling niet selecteren dat hij NZBget moet gebruiken omdat die er niet staat. Zie alleen SABNZB staan.
Wie kan me helpen de boel weer aan de praat te krijgen?

Ik zou graag weten waar ik mijn wachtwoord kan achterhalen.?
en hoe krijg ik de NZBget integratie weer aan de praat?

Titel: Re: Andere provider, Spotweb werkt niet correct meer
Bericht door: Moppersmurf op 26 juli 2014, 22:13:40
Opgelost, pppffff door in Chrome op zoek te gaan naar oude user en wachtwoorden heb ik gelukkig het wachtwoord kunnen achterhalen. Die user is admin user en alles werkt weer.
Via phpMyAdmin kon ik niet in de database komen.
Wel top Ziggo. 1,7 GB in 1:15. Gisteren DVD in paar minuten.

Maar tip wel op te letten als je van provider veranderd en alle IP adressen veranderen. Wat ik met MariaDB moet, geen idee....
Titel: Re: Andere provider, Spotweb werkt niet correct meer
Bericht door: Birdy op 26 juli 2014, 22:29:01
Citaat
Wat ik met MariaDB moet, geen idee....
Geen idee wat je bedoelt, maar maak hiervoor een nieuwe topic aan als je daar vragen over hebt.
Deze topic kan wel dicht.  ;)