Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Smart TV apps => Topic gestart door: Torminator55 op 24 maart 2025, 00:53:44
-
Avond,
Ik heb een DS718+ die ooit een keer geinstaleerd is door iemand die er verstand van had en werkte toen op mijn Samsung 65" tv.
Ik heb in november 2024 een TCL tv gekocht en de nas werd gelijk herkent, maar heb nu een 75 inch Samsung tv type QE75Q73DATXXN gekocht, wat beter was voor mijn HW-Q990 Soundbar en ik krijg met geen mogelijkheid mijn nas zichtbaar op mijn tv. Let op ik heb hier echt geen verstand van, heb wel DS video geinstaleerd op mijn tv maar de inlog pakt hij al niet! Is dit te veranderen bv? En kan de nas wel benaderen via de pc.
Wie zou mij aub hier mee kunnen helpen, want ik weet echt niet waar ik anders moet zoeken.
Alvast mijn dank.
Gr. Torminator55
-
Heb je op de TV wel verbinding met internet?
Anders de IP instelling controleren.
https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/wat-te-doen-als-je-smart-tv-geen-verbinding-maakt-met-het-internet/
Kijk ook in de NAS en PC wat daar de IP reeks is. Begint vaak met 192.168.2.
-
Even checken.....draait je NAS op DSM 7.2.2 ?
Zo ja, dan is Video Station niet meer gesupporterd, dus heb je ook niets aan DS Video.