Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => SickRage => Topic gestart door: Nelissuh op 10 februari 2016, 22:14:22
-
Hallo,
Ik wil graag de show "Saving Hope" toevoegen aan Sickrage op mijn NAS. Ik krijg echter de melding: "search timed out, try again or try another indexer".
Try again: al minstens 25x gedaan, zonder geluk.
Another indexer: Er is maar 1 indexer (TheTVDB)
Ik heb zelf ook op TheTVDB gekeken, en de serie probleemloos gevonden: link (http://thetvdb.com/?id=256111&tab=series)
Hoe voeg ik deze serie nu toe?
Ik heb al een paar keer gegoogled, maar kan geen oplossing vinden. Sickrage is uiteraard geheel bijgewerkt.
-
Mooi.
Probleem zelf al opgelost. Zal post laten staan, wellicht heeft iemand anders er nog wat aan.
Search timeout verhoogd van 20 sec naar 60 sec.
Hij zit onder: Config (tandwiel) -> General -> Misc -> Timeout show indexer at xx seconds of inactivity when finding new shows (default:20)
Ik had deze parameter al eerder gezocht, maar op verkeerde locatie gezocht en daarom niet gevonden.
Slotje kan er m.i. op.
-
Toch snel opgelost binnen 8 min. ;D
-
Idd, en dat terwijl ik er al 3 avonden mee aan het klooien was geweest. :oops:
Door de vraag hier te posten had ik de IT-goden blijkbaar gunstig gestemd.
-
Mijn probleem is weer terug. Al een week of 2 kan ik geen series toevoegen.
Ik heb de laatste Sickrage versie (Sickbeard Custom) draaien, en na de migratie naar mijn nieuwe NAS heb ik alle mappen met series eenvoudig kunnen toevoegen. Nu wil ik twee nieuwe series toevoegen, en krijg ik weer dezelfde foutmelding als 7 maanden geleden: "search timed out, try again or try another indexer", bij beide series.
Ik heb de time-out al eens verhoogd naar 120 sec, maar ook dat lost niets op :'(
Iemand enig idee waar ik moet zoeken? Als ik gewoon naar TheTVDB surf reageert hij vlot.
-
Check eens of je Nas wel het internet op kan?
-
Hoe moet ik dit controleren?
Software op de NAS (Hyperbackup in Cloud / Transmission / NZBGet / Spotweb) kan het internet op. Mijn NAS vertelt me elke keer dat hij een software-update ziet.
Configuratiescherm -> Service -> verbinding testen geeft alles groen, maar ik weet niet of ik wellicht bij een service een vinkje mis. Bij "Sickbeard Custom" staat in ieder geval een groen vinkje.
-
Bij update voor Dsm kun je even checken of er een update beschikbaar is.
Als hij geen internet verbinding heeft med hij dat.
-
Zoals ik hierboven schreef:
Mijn NAS vertelt me elke keer dat hij een software-update ziet.
Het lijkt er dus op dat internetverbinding niet het probleem is.
-
IPv6 Uitgezet op NAS, probleem opgelost.
Het bericht van @Ben(V) (thankx) i.c.m. een berichtje wat ik vanmorgen las over problemen door brakke Ziggo IPv6 bleek de oplossing. Ik ben in principe voor vooruitgang, en vind dat de implementatie van IPv6 maximaal gestimuleerd moet worden, maar blijkbaar werkt het nog niet optimaal.
Ik kan TheTVDB blijkbaar wel pingen via IPv6.
-
Er komt een nieuwe DSM versie aan:
Version: 6.0.2-8451-5
(2016/11/29)
Important Note
The update is expected to be available for all regions within the next few days, although the time of release in each region may vary slightly.
Fixed Issues
Enhanced Surveillance Station responsiveness on Btrfs file system.
Refined the mechanism for reporting abnormal system fan behavior to avoid false alarms.
Improved 4K sequential read IOPS on Advanced LUNs.
Optimized CPU usage of Resource Monitor.
Fixed several security vulnerabilities regarding NTP module (CVE-2016-7426, CVE-2016-7427, CVE-2016-7428, CVE-2016-7429, CVE-2016-7431, CVE-2016-7433, CVE-2016-7434, CVE-2016-9310, CVE-2016-9311, CVE-2016-9312).
Fixed an issue where CMS might cause excessive CPU usage.
Fixed an issue where file names in certain languages might not display correctly when searching for files on specific models (DS413 and DS213+) with Mac Finder via AFP.
Fixed an issue where the DNS service of IPv6 might reconnect frequently.
Mijn NAS ziet de update nog niet, maar ik ga IPv6 maar weer eens aanzetten als hij er is. Ben benieuwd of de SickRage problemen zijn opgelost.
-
Was bij mij ook nog niet te zien maar, heb de update hier gedownload (https://usdl.synology.com/download/DSM/criticalupdate/update_pack/8451-5/) en geïnstalleerd. ;)
-
Ik was eigenlijk te lui, maar nu kan ik het niet meer weigeren....
-
:lol:
-
Is alweer aan het opstarten. Dan werkt dadelijk mijn Oscam niet meer, omdat de cardreader de Ziggo kaart niet meer herkent na een reboot :thumbdown:.
Oplossing: NAS weer geheel afsluiten. USB er uit, weer er in, opnieuw opstarten.
Is er een optie om in te stellen dat de NAS na een update geen reboot doet, maar gewoon uit schakelt? Dat scheelt me de 2e keer uitschakelen.
-
Het TVDB Probleem is opgelost. Ik heb net geprobeerd een willekeurige serie toe te voeren, en hij vond 'm binnen enkele seconden.
Uiteraard weet ik niet 100% zeker deze release van DSM6.0.2 de oplossing was, aangezien er ondertussen van Sickrage al een hele rij updates zijn geweest, maar ik vind het wel aannemelijk.
-
Is er een optie om in te stellen dat de NAS na een update geen reboot doet, maar gewoon uit schakelt? Dat scheelt me de 2e keer uitschakelen.
Nee, geen "gewone optie" die reboot zal wel ergens in de up-date/-grade procedure zitten.