Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => SickRage => Topic gestart door: JAJB op 09 januari 2016, 09:05:46
-
Hoi allemaal,
Sinds een week krijg ik een timeout error in Sickrage:
WARNING SHOWQUEUE-REFRESH :: Connection error to getURL http://thexem.de/map/havemap?origin=tvdb Error: u"error HTTPConnectionPool(host='thexem.de', port=80): Max retries exceeded with url: /map/havemap?origin=tvdb (Caused by ConnectTimeoutError(, 'Connection to thexem.de timed out. (connect timeout=30)'))" [7fd6c98]
Iemand enig idee waarom dit ineens plaats vind of hoe ik het kan verhelpen?
Mvg JAJB
-
Ik heb 'm ook sinds gisteren nadat ik een update naar SICKRAGE ipv SICKRAGETV had gedaan. Als ik 'm opgelost krijg, meld ik het hier.
-
Meestal ontstaan deze fouten waneer je een proxy, vpn, custom dns, pfsense, slechte router config etc. gebruikt.
Dus daar zal je het moeten zoeken.
Edit: Nog vergeten. De update voor thexem word standaard om 3 uur s'nachts uitgevoerd. Misschien is de site op dat moment gewoon traag. Wat je kunt proberen is het een uurtje of 2 later te laten doen. Setting --> General --> Misc --> When to update shows
-
Oké thx voor de reacties, heb nu even de tijd veranderd naar 11am kijken of het verschil oplevert.
-
Update:
Tijd gewijzigd naar 11am, Sickrage update nou zonder time outs!
-
Heb er ook al een week last van deze error-meldingen.
Ga deze setting nu op 15 zetten. Kijken of de foutmeldingen wegblijven. :geek: