Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => SickRage => Topic gestart door: JAJB op 09 januari 2016, 09:05:46

Titel: Timeout error thexem
Bericht door: JAJB op 09 januari 2016, 09:05:46
Hoi allemaal,

Sinds een week krijg ik een timeout error in Sickrage:

WARNING  SHOWQUEUE-REFRESH :: Connection error to getURL http://thexem.de/map/havemap?origin=tvdb Error: u"error HTTPConnectionPool(host='thexem.de', port=80): Max retries exceeded with url: /map/havemap?origin=tvdb (Caused by ConnectTimeoutError(, 'Connection to thexem.de timed out. (connect timeout=30)'))" [7fd6c98]

Iemand enig idee waarom dit ineens plaats vind of hoe ik het kan verhelpen?

Mvg JAJB
Titel: Re: Timeout error thexem
Bericht door: Limetree60 op 10 januari 2016, 11:05:39
Ik heb 'm ook sinds gisteren nadat ik een update naar SICKRAGE ipv SICKRAGETV had gedaan. Als ik 'm opgelost krijg, meld ik het hier.
Titel: Re: Timeout error thexem
Bericht door: neo_atomic op 10 januari 2016, 17:35:05
Meestal ontstaan deze fouten waneer je een proxy, vpn, custom dns, pfsense, slechte router config etc. gebruikt.
Dus daar zal je het moeten zoeken.

Edit: Nog vergeten. De update voor thexem word standaard om 3 uur s'nachts uitgevoerd. Misschien is de site op dat moment gewoon traag. Wat je kunt proberen is het een uurtje of 2 later te laten doen. Setting --> General --> Misc --> When to update shows
Titel: Re: Timeout error thexem
Bericht door: JAJB op 12 januari 2016, 10:02:13
Oké thx voor de reacties, heb nu even de tijd veranderd naar 11am kijken of het verschil oplevert.
Titel: Re: Timeout error thexem
Bericht door: JAJB op 12 januari 2016, 11:31:53
Update:

Tijd gewijzigd naar 11am, Sickrage update nou zonder time outs!
Titel: Re: Timeout error thexem
Bericht door: Nazgul op 12 januari 2016, 12:41:20
Heb er ook al een week last van deze error-meldingen.
Ga deze setting nu op 15 zetten. Kijken of de foutmeldingen wegblijven.  :geek: