Goedemiddag Allemaal,
Sinds kort heb ik mijn sickrage opnieuw geinstalleerd omdat deze geen connectie had gemaakt. toen nog niet gezien dat iemand hier een handleiding had staan om dit manueel op te lossen...
Omdat ik zo stom was om ook geen backups van mijn Sickrage te maken (nu wel uiteraard) heb ik alles opnieuw moeten opstarten.
Ik heb existing shows toegevoegd en hij heeft alles gevonden, echter het inladen van de series duurt verschikkelijk lang. het duurt meer dan een dag voor bepaalde series om in te laden en aan de volgende serie te beginnen. dit was voor zover ik weet in het verleden niet het geval.
Dit zijn enkele logs:
2016-02-08 14:24:21 INFO DAILYSEARCHER :: No new released episodes found ...
2016-02-08 14:24:20 INFO DAILYSEARCHER :: Searching for new released episodes ...
2016-02-08 13:57:34 INFO FINDSUBTITLES :: Finished checking for missed subtitles
2016-02-08 13:57:31 INFO FINDSUBTITLES :: Downloaded dut, eng subtitles for Castle (2009) S05E11
2016-02-08 13:24:25 INFO FINDSUBTITLES :: Searching for missing subtitles of Castle (2009) S05E11
2016-02-08 13:24:23 INFO FINDSUBTITLES :: Checking for missed subtitles
2016-02-08 13:24:23 INFO CHECKVERSION :: Checking for updates using GIT
2016-02-08 13:06:51 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Setting all episodes to the specified default status: 5
2016-02-08 13:06:04 INFO SHOWQUEUE-ADD :: 83462: Unable to find the show in the database
2016-02-08 13:05:19 INFO SHOWQUEUE-ADD :: theTVDB: {'useZip': True, 'apikey': 'F9C450E78D99172E', 'cache': u'/usr/local/sickbeard-custom/var/cache/indexers/theTVDB', 'language': 'en'}
2016-02-08 13:05:19 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Starting to add show by ShowDir: /volume1/video/Series/Castle (2009)
De CPU van mijn synology (DSM 6 BETA) staat ook wel op 99% terwijl voor zover ik weet enkel sickrage uitgebreid aan het draaien is. dit was vroeger (voor reinstall) niet het geval
Alvast bedankt voor jullie input!
Michiel