Auteur Topic: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....  (gelezen 3044 keer)

Offline Heula

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 44
Sinds een aantal dagen heb ik weer last van de melding "Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer een andere provider" wanneer ik een nieuwe serie wil toevoegen aan Sickchill op mijn Synology DS418 NAS.

Ik heb dit eerder gehad en toen was het opgelost door IPv6 uit te zetten. Deze staat nog steeds uit dus ik heb nu geen idee wat ik nog kan doen.
Een herstart van de NAS werkt in ieder geval niet. Verder werkt Sickchill prima.

SickChill Info:
Branch: master
Commit: abc6aab554715e57cf1668627a1f57f5b1ed4588
Version: v2018.12.24-1
Database Version: 44.0
Python Versie: 2.7.14 (default, May 28 2018, 15:28:11) [GCC 4.9.4 20150629 (prerelease)]
SSL Versie: OpenSSL 1.0.2n 7 Dec 2017

Mogelijk heeft iemand nog een idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt.
  • Mijn Synology: DS920+
  • Extra's: 20GB

Offline bronstijn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 7
  • -Ontvangen: 5
  • Berichten: 53
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2018, 13:10:19 »
Bij mij werkte een restart van de modem/router...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
  • Mijn Synology: DS418/212j
  • HDD's: 2 x WD40EFRX-68WT0N0
  • Extra's: 2 x WD20EARX-00PASB0

Offline Heula

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 44
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2018, 14:14:47 »
Dat heb ik ook al geprobeerd zonder succes.
  • Mijn Synology: DS920+
  • Extra's: 20GB

Ben(V)

  • Gast
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #3 Gepost op: 31 december 2018, 16:14:42 »
Heb je al gekeken of www.TheTVDB.com misschien tijdelijk offline is(of was)?

Offline Heula

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 44
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #4 Gepost op: 31 december 2018, 16:16:33 »
Ja, ook gedaan. Tvdb is gewoon bereikbaar.
  • Mijn Synology: DS920+
  • Extra's: 20GB

Ben(V)

  • Gast
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #5 Gepost op: 31 december 2018, 16:19:50 »
En je kunt die serie daar gewoon vinden?
Als dat zo is blijft alleen de optie over dat je Nas het internet niet kan bereiken.
Controleer eens of hij wel kan zoeken naar DSM updates (in controle panel).

Net even gechecked met mijn eigen SickChill en geen enkel probleem met zoeken naar een nieuwe serie.

Offline Heula

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 44
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #6 Gepost op: 31 december 2018, 16:22:34 »
Ja alles wat ik zoek staat op tvdb. Downloaden met sickchill gaat prima dus het lijkt dat sickchill geen verbindings issue heeft.
  • Mijn Synology: DS920+
  • Extra's: 20GB

Offline Heula

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 44
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #7 Gepost op: 31 december 2018, 16:46:27 »
Geen idee waarom maar nu wordt alles ineens weer wel gevonden. Ik heb niets aangepast oid.
Raar maar waar, het werkt weer.

Bedankt voor het meedenken en een fijne jaarwisseling allemaal.
  • Mijn Synology: DS920+
  • Extra's: 20GB

Offline Nelissuh

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 55
  • -Ontvangen: 82
  • Berichten: 592
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #8 Gepost op: 02 januari 2019, 10:09:36 »
Het lijkt op dit probleem wat ik in SickRage had. Zie hier voor de oplossing:

https://www.synology-forum.nl/sickrage/tvdb-'search-timed-out-try-again-or-try-another-indexer'-en-nu/msg182853/#msg182853

Wellicht werkt het bij Sickchill hetzelfde.
Main: DS920+ / 4 GB RAM / 3x Seagate IW 16TB SHR - DSM7.1
Offsite backup: DS214 1x WD Red 4TB - DSM6.2

Ben(V)

  • Gast
Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
« Reactie #9 Gepost op: 02 januari 2019, 12:06:47 »
Ach Tvdb is wel eens niet bereikbaar, gewoon een kwestie van later nog eens proberen.


 

Cloud Sync na nieuwe installatie Windows OS

Gestart door Martin-MBoard Cloud Sync

Reacties: 0
Gelezen: 808
Laatste bericht 18 september 2023, 14:07:31
door Martin-M
Foutmelding invoegen nieuwe filter

Gestart door bigroBoard Spotweb

Reacties: 0
Gelezen: 1633
Laatste bericht 06 april 2014, 20:27:49
door bigro
Mailstation overzetten naar nieuwe NAS

Gestart door davincent1969Board Mail Station

Reacties: 7
Gelezen: 3953
Laatste bericht 14 oktober 2014, 14:39:45
door davincent1969
Kan volume niet uitbreiden met nieuwe hd.

Gestart door Tim__Board Synology DSM algemeen

Reacties: 4
Gelezen: 1580
Laatste bericht 22 maart 2015, 17:46:52
door Tim__
Twijfel over nieuwe nas

Gestart door RobstarBoard Aankoopadvies

Reacties: 8
Gelezen: 3244
Laatste bericht 18 augustus 2015, 19:11:33
door Robstar