Recente berichten

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
61
Cloud Sync / Re: Cloud sync en meerdere onedrive gebruikers lukt niet
« Laatste bericht door Hofstede Gepost op 07 april 2025, 08:38:54 »
Het kan wel. Ik heb hier op een NAS een CloudSync draaien voor 4 verschillende OneDrive accounts. Je moet per account een nieuwe verbinding opzetten.
Probleem is vaak dat Microsoft Windows op allerlei manieren probeert je te "helpen" met het opzetten van de verbinding. Ondanks dat je inlogt met de credentials van een ander account geeft Windows toch de credentials van het account waaronder Windows draait.
Probeer het opzetten van de tweede OneDrive verbinding eens vanaf een andere computer?

Overigens maakt het wel of niet admin zijn van de user op de NAS niets uit. En ik heb alle CloudSync accounts onder 1 DSM user draaien.

62
Wordpress package / Re: WooCommerce
« Laatste bericht door Peter48 Gepost op 07 april 2025, 00:09:39 »
Alles eraf en opnieuw geïnstalleerd.
Loopt als een zonnetje.
Dus opgelost. Bedankt meedenkers.
63
De Virtual host werkt.
en de verbnding is ook gelukt.
Dus opgelost.
Bedankt voor het meedenken.
64
Synology DSM 6.2 / Re: Prullenbak
« Laatste bericht door Peter48 Gepost op 07 april 2025, 00:03:10 »
Babylonia: de prullenbak uitschakelen en weer inschakelen heeft geen effect.
Plerry: Niet alleen Office bestanden, maar zo op het oog alles wat ik open, bewerk of alleen maar lees. Ik gebruik geen synchronisatie programma of backup programma.
De mappenstructuur klopt ook altijd: voorbeeld > ik lees het bestand in xxx/yyy/zzz/joepie.txt dan staat in de prullenmand xxx/yyy/zzz/joepie.txt 0 Kb.
Wat ik bewust weggooi, komt ertussen te staan.
65
Cloud Sync / Re: Cloud sync en meerdere onedrive gebruikers lukt niet
« Laatste bericht door Birdy Gepost op 06 april 2025, 21:22:38 »
Citaat
via een 2e account op de synology met admin rechten een extra(2e) onedrive toe te voegen.
En zonder admin rechten ?
Want, met admin rechten, zie je toch de 1e taak van admin zelf ?
Dus, lijkt mij, dan het een gewone gebruiker moet zijn.
66
Cloud Sync / Re: Cloud sync en meerdere onedrive gebruikers lukt niet
« Laatste bericht door Johnjunior Gepost op 06 april 2025, 20:18:51 »
Hoi Birdy,

Bedankt voor je bericht echter heb ik ook getracht om via een 2e account op de synology met admin rechten een extra(2e) onedrive toe te voegen. Krijg dan dezelfde melding. Terwijl gebruiker 1 is afgemeld

Dus getracht via de uitleg die je hierboven gaf. Kan zijn dat de melding klopt maar hoe kan ik dan de 2e verbinding toevoegen want dat weigert hij juist
.
67
Cloud Sync / Re: Cloud sync en meerdere onedrive gebruikers lukt niet
« Laatste bericht door Birdy Gepost op 06 april 2025, 20:05:57 »
De melding is juist:

Citaat
Elke gebruiker kan met zijn gebruikersgegevens slechts één verbinding maken.
Met verschillende gebruikersgegevens kunt u meerdere verbindingen maken, maar het is niet mogelijk om verbindingen met dezelfde gebruikersgegevens te dupliceren.

Dus, je niet 2 accounts toevoegen op 1 verbinding.
Je kunt wel per gebruiker een nieuwe verbinding maken.

Dit geldt voor DSM 6 en 7.
68
Officiële Packages / Re: Agenda items overzetten naar Synology Calendar
« Laatste bericht door dirklammers Gepost op 06 april 2025, 19:45:59 »
Als je gebruik maakt van de CalDav synchronizer hoef je niet te exporteren uit Outlook. Zodra je iets wijzigt in Outlook komt de synchronizer in actie en stuurt de wijzigingen naar de NAS. Andersom als je Outlook start worden wijzigingen van de NAS opgehaald. Gaat geheel automatisch.

Groet Dirk
69
Cloud Sync / Cloud sync en meerdere onedrive gebruikers lukt niet
« Laatste bericht door Johnjunior Gepost op 06 april 2025, 19:37:34 »
Hoi,

Ik heb cloud sync geinstalleerd staan op mijn RS2211+ met DSM 6.2. nu wil ik 2 accounts van one drive toevoegen als backup maar dat lukt niet:

ik krijg de volgende melding in de bijlage.

Al via google diverse zaken geprobeerd als:
- alles doen via de incognito browser
- zeker weten dat je uitgelogt ben bij Microsoft
- 1 account toevoegen kan maar een 2e niet. als ik de volgorde van toevoegen verander kan ik de 2e toevoegen maar de 1e niet

Hopelijk heeft iemand de gouden tip.
Ook als het is dat ik een NAS moet kopen met DSM7 zou een oplossing kunnen zijn maar zou ik raar vinden aangezien cloudsyncwel werkt met 1 account. (zou er bijna een 2e nas bijzetten ;-)

Alvast bedankt,
70
Officiële Packages / Re: Agenda items overzetten naar Synology Calendar
« Laatste bericht door jodo1955 Gepost op 06 april 2025, 18:41:36 »
Hoi Dirk,

dank voor je reactie. Vanuit Outlook 2016 ( wat Microsoft de "oude" versie noemt kun je inderdaar een export doen en die in Synology Calendar importeren. In het kader van de klantvriendelijkheid heeft MS deze optie uit de "nieuwe" versie gesloopt ( er wordt al meer dan een jaar om gevraagd !) en als je de nieuwe versie eenmaal hebt is het een crime om de oude versie nog terug te krijgen. Dat is mij na veel zoeken gelukt en mijn oude afspraken staan inmiddels in S Calendar.

Het overzetten van de contactpersonen was een minder groot probleem: inloggen op de juiste MS account en binnenhalen. Ik vraag me af of daar voor Synology ook niet wat huiswerk te doen is vwb Calendar.

Nou nog kijken of ik de mailserever draaiend krijg en dan ben ik van MS verlost :)

Groetren, Job
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10