Recente berichten

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
31
Video Station / Re: Geen video station in package
« Laatste bericht door Birdy Gepost op 18 november 2024, 20:54:55 »
Was de KB niet goed genoeg ? :o
32
Synology Router / Re: Delta fiber eigen modem ---> Nokia XS-010X-Q
« Laatste bericht door WoutBkk Gepost op 18 november 2024, 20:33:29 »
Voor het geval had ik al een lijstje gemaakt met;
Naam:
Adres:
Geb.datum:
E-mail adres:
Telefoonnummer:06  ---> om vergissingen te voorkomen geen +316
Klantnummer:
Modem (type):
PON ID:
MAC adres:
Serie nummer:

Want ze vragen naar postcode, huisnummer geb.datum, voorletter -achternaam voor iindentificatie en om andere fouten te voorkomen, zelf oplezen kleine letters en cijfers (8 zonder leesbril niet verwisselen met een B), dus alles netjes in een lijstje gezet.

Bij het doorgeven ging het al fout want de medewerker vroeg of ik het gelijk maar wilde oplezen en hij herhaalde geen letter of cijfer maar vroeg ineens wat kwam er na die 5 dus gaf ik aan, "begin maar opnieuw want ik heb geen VIJF genoemd".

Nog geen uur later werd ik gebeld door een ander die aangaf dat de eerste niet wist dat hun, de andere afdeling, aanwezig waren.
Dus opnieuw de gegevens doorgegeven met de gedachte dat het nu wel goed was gegaan, maar ja bij volgend contact wil ik gewoon alle gegevens van de "eigen nokia" nogmaals doorgeven om te kijken of die wel kloppen.
Dat die PON led groen blijft knipperen zal ergens wel een oorzaak hebben.

Tussen gekoppelde glasvezelkabeltje werkt, iemand vroeg of ik even "ter controle" kabeltje los wilde halen, zaklamp aan ene kant houden en kijken of andere kant "licht" had. Dat werkte dus goed, uiteraard de uiteinden niet aangeraakt.

WB

33
Video Station / Re: Geen video station in package
« Laatste bericht door Babylonia Gepost op 18 november 2024, 20:06:16 »
Als Video Station de app is die ik moet verwijderen, dan is de vervolgvraag waar en hoe ik dit moet doen? In het hoofdmenu zie ik wel video station staan, maar ik kan nergens op verwijderen drukken.

Heb je dus kennelijk wel geïnstalleerd.

Kijk in het "Package center"  naar geïnstalleerde apps  "Video Station".
Krijg je informatie over het package.
Zou je kunnen:    Openen  -   Stoppen   -   Of installatie ongedaan maken.

Aan jou de keus wat je ermee wilt doen.  (Stoppen en installatie ongedaan maken).
34
Video Station / Re: Geen video station in package
« Laatste bericht door Birdy Gepost op 18 november 2024, 19:54:49 »
Nou, daar waar je Video Station hebt kunnen installeren, daar kan je dus ook deïnstalleren ?
Maar goed: https://kb.synology.com/nl-nl/DSM/help/DSM/PkgManApp/PackageCenter_desc?version=7
35
Video Station / Re: Geen video station in package
« Laatste bericht door TvH Gepost op 18 november 2024, 19:39:41 »
Als Video Station de app is die ik moet verwijderen, dan is de vervolgvraag waar en hoe ik dit moet doen? In het hoofdmenu zie ik wel video station staan, maar ik kan nergens op verwijderen drukken.
36
Synology Router / Re: Delta fiber eigen modem ---> Nokia XS-010X-Q
« Laatste bericht door Babylonia Gepost op 18 november 2024, 19:39:33 »
Bij nog weer dieper induiken in berichten op Tweakers.net  (het zijn ontstellend veel berichten).
Lijkt het er toch op dat bij registratie van de nieuwe   Nokia XS-010X-Q   ook de oude registratie van de originele modem/router van kracht blijft.

Maar kennelijk gaat het wel vaak mis met het werkelijk registreren van een eigen ONT  -  Nokia XS-010X-Q.
Er schijnt dan verwarring te zijn in de opgegeven gegevens.
Fotografeer gewoon de onderkant van de  Nokia XS-010X-Q  waarop alle gegevens op een sticker staan.
Kan daar geen uitsluitsel over bestaan.

Zie ook dit bericht van een "ingewijde" m.b.t. het Delta netwerk:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/76486146#76486146

37
Vragen en opmerkingen OVER het forum / Re: De laatste dagen vind ik het Forum traag
« Laatste bericht door Patchie Gepost op 18 november 2024, 19:36:40 »
Als er iets mis is met het forum, denk ik dat de "beheerders van het forum" Danny gewoon een mailtje kunnen sturen.

Denk dat Danny meer dan zijn best doet, alleen is het forum niet zijn prioriteit.

Is er iets mis is, mail hem dan.

Weet zeker dat hij iedereen wil helpen.

Dit veroorzaakt ruis
38
Vragen en opmerkingen OVER het forum / Re: De laatste dagen vind ik het Forum traag
« Laatste bericht door Babylonia Gepost op 18 november 2024, 19:15:09 »
Het zijn beslist géén "grote woorden" die worden geuit.
Gewoon menselijke waarden zoals we "hopelijk" van huis uit hebben meegekregen om in goed overleg met elkaar om te gaan.
Met wederzijds respect naar elkaar.   Niets meer, niets minder.

En als misschien door drukte naar de komende feestdagen voor Truebase er op dit moment minder aandacht aan besteed kan worden?
En naar een later moment wordt verschoven?  Kan men dat ook gewoon melden.
39
Vragen en opmerkingen OVER het forum / Re: De laatste dagen vind ik het Forum traag
« Laatste bericht door Robert Koopman Gepost op 18 november 2024, 18:47:38 »
Grote woorden weer  :)
40
Dat is het nu net. Ik ben daar direct naar gaan kijken en is niet (op geen enkele NAS) geïnstalleerd.
Volgens het package center kan ik het wel installeren, maar dat heb ik voorlopig niet nodig.
Daarom dat ik het zo raar vind dat hij één of andere melding hierover maakt zonder dat iets is geïnstalleerd.

Als ik in Hyper Backup één van die taken selecteer en op 'bewerken' klik, krijg ik dit:
62804-0

Bij de backup van de toepassingen vind ik niets terug van Synology Office:
62806-1
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10