« Laatste bericht door Plerry Gepost op 08 december 2025, 10:56:32 »
"Oplossing"3: Toch de defecte schijf vervangen (door een minstens even grote HD als de kleinste van de drie overgebleven, nog goede disks). Daarna het SHR volume zich laten herstellen.
« Laatste bericht door Briolet Gepost op 06 december 2025, 18:25:40 »
Er zijn twee blokkeer timers. Bij die op IP adres is de blokkering definitief en moet door een admin gewist worden. Als jij het over 120 minuten hebt, is dat de andere blokkering die niet op IP is.
« Laatste bericht door DutchDriver61 Gepost op 06 december 2025, 16:26:05 »
Beste mensen,
Ik zie al een hele tijd een melding als ik via quickconnect inlog, dat dit geen beveiligde verbinding is (http). Ik zou dit graag aan willen passen naar (https) maar ik weet absoluut niet hoe. Ik ben daar totaal geen techneut in, dus vraag nu maar aan jullie om hulp. Wie kan me in duidelijke uitleg geven hoe ik dit kan aanpassen. Heb zelf ook een domeinnaam maar weet niet of ik die moet gebruiken. Wellicht kan iemand mij hierbij helpen?
« Laatste bericht door Basalt Gepost op 06 december 2025, 15:42:04 »
BTW: de producten met automatische update die ik ken vanuit mijn werk leggen dagelijks contact met een Update Server en vragen "Ik ben product P en draai versie x.y.z, is er een update voor mij?". De update rules staan op de Update Server, niet in het product.