Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Photo Station / Photos => Topic gestart door: Gaffel op 21 september 2021, 09:58:50
-
Beste,
Ik constateer dat de tijd in de logfile van Photostation een paar uur scheelt met de werkelijke tijd die aangegeven staat binnen DSM.
Dat is in ieder geval nog niet lang zo.
Wie heeft dit ook, of heb ik dat alleen!
-
Volgens mij is het programma dat logt, verantwoordelijk voor de tijd die je in het log ziet. (In elk geval bij het syslog).
Dat jou in jouw geval inhouden dat photostation een verkeerde tijd gebruikt en die tijd in het log zet.
Edit:Is dat paar uur verschil alleen met de volle uren verkeerd? Dan gebruikt hij de verkeerde tijdzone en loopt de klok op zich wel goed.
-
Ik heb net even gekeken bij mij. Mijn inlogtijd staat ook twee uur te vroeg in mijn log. Blijkbaar logt hij de GMT tijd en corigeert niet voor de huidige 2 uur afwijking in Nederland.
Ik kan ook nergens een plaats of tijdzone in de settings van PhotoStation vinden.
-
Bedankt voor je reactie Briolet, ik weet nu in ieder geval dat het probleem niet in mijn DS zit.
-
Ik heb een ticket aangemaakt hiervoor!!
-
Onderstaand het antwoord van support,
Aangezien er een update geweest is van Photostation en van DSM, weet ik niet in welke van deze het probleem zit.
Dat staat ook niet vermeld in het antwoord van support..
Dear Customer
Thank you for contacting Synology Support.
After reviewing this request, I was able to reproduce your issue internally.
After an internal search, I found that your issue has been identified as a known problem, which we have already forwarded to our development engineers in Taiwan to investigate the possibility of fixing this option.
It will be corrected in the next update, we apologize for the inconvenience.
You will be able to subscribe to our newsletter from your Synology account, in order to be kept informed of new features and updates in the future,
Hoping to have been able to answer your request.
Sincerely
Malek
-
Aangezien er een update geweest is van Photostation en van DSM, weet ik niet in welke van deze het probleem zit.
Ik denk in Photo Station, anders even vragen.
-
Op zich maakt het niet uit waar de bug zit omdat je er toch niets aan kunt doen. En de bug is blijkbaar onder de aandacht van Synology.
-
Ik bedoelde hiermee te zeggen, dat je dan alvast weet naar welke update je kunt uitkijken. ;)
-
Had al nagevraagd, fout zit in Photostation zegt Synology! ;)
-
Zoals ik al vermoedde ;)
-
Het zal een bug zijn met lage prioriteit. Dus zelfs al lossen ze hem op, ze zullen vast geen nieuwe release uitgeven met deze fix alleen.
-
Da's zeker waar!!
-
Vraag is of ze PhotoStation sowieso nog gaan updaten. Mijn inschatting is dat dat niet meer gaat gebeuren.
-
DSM 6 wordt nog goed ondersteunt en ik verwacht PhotoStation daarom ook nog. De voorlaatste update was in juni.
En de laatste begin deze maand, waarbij de de PHP 7.4 ondersteuning gestart hebben. En dat werd tijd want PS gebruikte sinds 2017 het inmiddels niet meer ondersteunde PHP 7.0