Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Photo Station / Photos => Topic gestart door: Swagten op 20 november 2012, 14:48:30

Titel: Gezichtsherkenning verwijderen
Bericht door: Swagten op 20 november 2012, 14:48:30
Ik heb een tijdje Gezichtsherkenning aan gehad, inclusief 'Automatische gezichtsherkenning uitvoeren voor nieuwe foto's'.
Daarna zijn nieuwe foto's toegevoegd enbij de foto's krijg ik nu allemaal leuke kadertjes met verkeerde namen en vraagtekens en zo.
Deze functie is niks voor mij, dus ik heb de optie weer uitgezet bij de instellingen.
Maar voor de bestaande foto's blijven de kadertjes oppoppen.
Kan ik hier vanaf komen, zonder ze allemaal 1 voor 1 te verwijderen?

Thanks,
Guy
Titel: Re: Gezichtsherkenning verwijderen
Bericht door: Martijn85 op 21 november 2012, 13:31:41
Ik kwam tot de zelfde conclusie, helaas moet je alle blokjes handmatig 1 voor 1 verwijderen.
Titel: Re: Gezichtsherkenning verwijderen
Bericht door: pinkdot op 21 november 2012, 13:53:39
Citaat van: "Martijn85"
Ik kwam tot de zelfde conclusie, helaas moet je alle blokjes handmatig 1 voor 1 verwijderen.

Er wordt ook op andere forums nog weinig gesproken over de gezichtsherkenning. Toch wordt die informatie ergens opgeslagen. Zodra informatie ergens opgeslagen wordt moet je het ook weer weg kunnen halen. De vraag is echter of het ergens in een database versleuteld zit of in EXIF-data. Als dit het geval is zal Synology een functie moeten toevoegen zodat deze info ook weer met een druk op de knop uit alle foto's verwijderd kan worden.

Tot die tijd … handmatig verwijderen, inderdaad. Ik zal deze vraag eens direct stellen aan Synology, kijken wat de reactie is.
Titel: Re: Gezichtsherkenning verwijderen
Bericht door: pinkdot op 23 november 2012, 20:19:49
Al weer vlot een reactie terug van Synology, dat doen ze toch goed hoor!

Citaat
Hi Martin Smit

Thank you for the inquiry.

The personal tag stored in Database of PhotoStation but we do not support remove all personal tags at the moment. It has to remove manually in each photo. I apologize for your inconvenience. However, I have passed this message to our developers and product management group. They will have more research on such feature. Hopefully we will be able to support this feature in our future DSM releases. Thank you for bringing this issue to our attention.

If you have any great suggestions or feature requests, please kindly send them to our Product Management group at:
http://www.synology.com/support/inquiry ... enu&type=1 (http://www.synology.com/support/inquiry_form.php?lang=enu&type=1)


Sincerely,
Cynthia Chang.

Waar we al een beetje bang voor waren. Helaas @Swagten, het wordt dus 1 voor 1 verwijderen.