Synology-Forum.nl
Overige software => Overige software => Topic gestart door: Bigpapa op 22 april 2020, 14:19:56
-
Weet niet of ik in deze topic goed zit.
Gaat om het volgende.
Ik heb een 415+ gekocht via marktplaats en werkt uitmuntend.
Echter het probleem waar ik tegen aan loopt is dat ik hem wil aanmelden via https://account.synology.com/nl-nl/overviewserienummer maar dan bij -apparaat toe voegen- geeft hij aan dat het een onbekend serie nummer is.
Dit heeft ook gevolgen voor de Licenties van mijn camera`s die ik wil toevoegen.
Een ticket aanmaken lukt ook niet omdat deze ook mijn serienummer niet herkend.
Graag jullie oplossing hievoor.
-
Op je NAS, in ondersteuningscenter (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/help/DSM/SupportCenter/contact_support), kan je de Ticket ook inleggen, zonder serienummer, volgens mij.
-
@Birdy bedankt voor je antwoord, maar helaas lukt dat niet zonder serienummer.
Is er geen telefoonnummer die je kan bellen?
-
Waar haal je dat nummer vandaan? Het typeplaatje, of het nummer dat de assistent toont bij het zoeken of het nummer bij systeeminfo in dsm?
Zou alle drie gelijk moeten zijn natuurlijk.
-
Het nummer achterop de NAS is hetzelfde als bij info in het software. Laten zoeken heb ik nog niet gedaan. Maar dat moet toch hetzelfde zijn.
-
Als je Synology wilt bellen, hier een lijst (https://www.synology.com/nl-nl/company/office_location), waaruit je kunt kiezen.
-
En als de vorige eigenaar de NAS nog steeds geregistreerd heeft staan???
Dus nog niet van zijn account heeft verwijderd.
-
Dan verwacht ik geen melding dat het een onbekend serie nummer is.
-
En als de vorige eigenaar de NAS nog steeds geregistreerd heeft staan???
Dus nog niet van zijn account heeft verwijderd.
Ja dan zitten we met een probleem. Ik zie dat er geen Nederlandse nummers zijn. Dus zitten we nu met een dilemma. Vreemd hoor dat je geen ticket kan aanmaken zonder serie nummer.
-
Je hebt nog 2 NASsen, dan leg je toch een Ticket in op 1 van 2 ?
-
En off topic: "Licenties van mijn camera`s" dat zijn gekochte licenties ?
Zo niet, dan kan je die niet overzetten.
-
Dat zijn gekochte licenties die eerst op een andere NAS 213 heb gestaan. Deze heb ik verwijderd en probeerde voor de 415+ te gebruiken. 2 licenties één voor 4 camera's en één voor 2 camera's. Die licenties voor 4 lukte perfect, maar die andere zegt steeds dat ie op de bron aanwezig is. Maar daar staat ie niet, want heb exact hetzelfde gedaan. Nog in de andere nas gekeken, maar daar is ie op de juiste manier verwijderd.
-
Je hebt nog 2 NASsen, dan leg je toch een Ticket in op 1 van 2 ?
Ja dat kan ik ook doen, dat ik daar nog niet aan heb gedacht. Goed idee. Kan dat gewoon in het Nederlands, of moet dat in het Engels?😉