Synology-Forum.nl
Tweaks / Addons A.K.A. The Underground => Overige mods => Topic gestart door: computergek92 op 15 september 2011, 22:26:55
-
Hallo,
Ik heb afgelopen week OsTicket geïnstalleerd op mijn Synology DS710+. Nu was mijn vraag; om in te loggen op het Ticket systeem moeten er een aparte accounts worden aangemaakt. Weet iemand of heeft iemand er ervaring mee om de al reeds bekende account van Synology te gebruiken in het Ticket systeem?
Alvast bedankt!
Ricardo
-
Dan zul je in OsTicket moeten gaan rommelen en die gegevens gaan ophalen uit de DB van de NAS. Lijkt me een aardige uitdaging om maar niet te zeggen nagenoeg onmogelijk.
-
Ondersteunt OSTicket geen LDAP? Moeite van een Google waard. Vanaf DSM 3.2 is er een LDAP package los beschikbaar.
-
Mag ik vragen hoe je ostickets hebt geinstalleerd? Is er een package van beschikbaar? Ik zit op de website van ostickets te kijken maar snap niet echt hoe ik dit kan installeren. Lijkt me een ideaal support tooltje