Synology-Forum.nl

Tweaks / Addons A.K.A. The Underground => Overige mods => Topic gestart door: computergek92 op 15 september 2011, 22:26:55

Titel: OsTicket - Accounts
Bericht door: computergek92 op 15 september 2011, 22:26:55
Hallo,

Ik heb afgelopen week OsTicket geïnstalleerd op mijn Synology DS710+. Nu was mijn vraag; om in te loggen op het Ticket systeem moeten er een aparte accounts worden aangemaakt. Weet iemand of heeft iemand er ervaring mee om de al reeds bekende account van Synology te gebruiken in het Ticket systeem?

Alvast bedankt!
Ricardo
Titel: Re: OsTicket - Accounts
Bericht door: Björn op 19 september 2011, 11:33:35
Dan zul je in OsTicket moeten gaan rommelen en die gegevens gaan ophalen uit de DB van de NAS. Lijkt me een aardige uitdaging om maar niet te zeggen nagenoeg onmogelijk.
Titel: Re: OsTicket - Accounts
Bericht door: bartmans99 op 19 september 2011, 11:44:00
Ondersteunt OSTicket geen LDAP? Moeite van een Google waard. Vanaf DSM 3.2 is er een LDAP package los beschikbaar.
Titel: Re: OsTicket - Accounts
Bericht door: Binnetie op 26 september 2011, 19:49:53
Mag ik vragen hoe je ostickets hebt geinstalleerd? Is er een package van beschikbaar? Ik zit op de website van ostickets te kijken maar snap niet echt hoe ik dit kan installeren. Lijkt me een ideaal support tooltje