Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Topic gestart door: Briolet op 24 september 2020, 09:11:52
-
Ik zie geen Packages meer bij 'alle packages'. In plaats daarvan een melding dat ik mijn netwerk instellingen moet controleren.
Als ik de packages van derden bekijk, zijn die er wel, dus het netwerk werkt gewoon. Synology blijft weigeren te erkennen dat een fout ook bij hen kan liggen als er geen verbinding gelegd kan worden.
-
Hier hetzelfde probleem in DSM7.
Dus, ze zijn wel degelijk down, of zo.
-
In DSM7 worden de packages van derden ook niet gezien ::)
[attachimg=1]
Netwerk naar buiten is ok:
[attachimg=2]
-
Wel "geinig" dat zoiets altijd meteen aan de eigen instellingen ligt....
Ik heb toegang tot meerdere NASsen verdeeld over het land en overal ligt het aan de eigen netwerk- of tijdinstellingen.
-
Volgens mij is het opgelost, zie alles weer.
-
Ik nog niet?
Toch maar naar de instellingen kijken op meerdere lokaties? :lol:
-
Net gecheckt, doet het bij mij ook gewoon...
-
Hier doet hij het ook weer.
Dat Synology altijd je eigen netwerk instellingen de schuld geeft, gebeurd ook bij hun helpdesk Ik heb vorige keer maar boos terug gereageerd dat als ik een netwerk probleem had, ik daar wel een ticket over ingestuurd had.