Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Topic gestart door: paulpit op 22 januari 2021, 15:27:49
-
Allen,
ik heb chat geinstalleerd om binnen ons gezin berichtjes te kunnen sturen.
Op zich werkt dit bij alle gebruikers.
Ik heb in de admin console ingesteld dat alle meldingen weergegeven worden op het standaardkanaal (wat dat ook moge zijn).
Deze instellingen ook op alle clients gedaan (Android en windows)
helaas, als er een bericht wordt verstuurd komt er geen popup o.i.d. (zowel op "algemeen "als "prive" kanaal)
Ik zal vast iets fout doen maar ik kan verder geen info vinden.
De help van synology biedt in ieder geval geen uitkomst voor mij.
Heeft iemand hier ervaring mee?
alvast bedankt
-
kennelijk moet je bij iedere gebruiker en elk kanaal instellen hoe met meldingen wordt omgegaan.
standaard zie je niks tenzij je gebruikersnaam in het bericht staat, ondank dat in de adminconsole staat ingesteld dat alle meldingen moeten worden doorgezet
beetje omslachtig maar het werkt wel
-
DSM Help: Synology Chat configureren (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/help/Chat/chat_configuring_your_chat).
Misschien zit daar de oplossing ?
-
met die "hulp"kwam ik er niet uit, zal wel aan mij liggen. Trial and error werkt soms het beste
-
Ik heb het nooit gebruikt. Alleen ooit getest met twee accounts van mezelf.
Niet alles was even logisch. Maar goed, dat was toen met versie 1.0000. Er kan intussen veel verbeterd zijn.