Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Topic gestart door: 4L\/\/1|\| op 28 september 2017, 16:57:18
-
Ik probeer me aan te melden voor ActiveBackupOffice365 maar ik krijg na aanmelding met mijn office 365 account steevast onderstaande fout.
Iemand een idee?
Ik heb gewoon een betaalde Office 365 Home of is dat juist het probleem en is het alleen voor zakelijk gebruik?
Aanvullende technische gegevens:
Correlation ID: 81c32310-a419-4163-8d1b-b7f3e6c20520
Timestamp: 2017-09-28 14:52:15Z
AADSTS50020: User account '***@*******.nl' from identity provider 'live.com' does not exist in tenant 'Synology' and cannot access the application 'af08ce07-1df9-4a39-b6e6-092ac934eb21' in that tenant. The account needs to be added as an external user in the tenant first. Sign out and sign in again with a different Azure Active Directory user account.
-
Heb wat zitten Googlelen en kwam deze tegen (https://www.stephenmann.net/single-post/2016/11/03/Fix-Azure-AD-Error-AADSTS50020-when-logged-in-user-doesnt-have-permissions-to-selected-Application), misschien heb je daar wat aan ?
-
Bedankt voor je hint, maar helaas kom ik nog niet veel verder :'( mijn Microsoft account is geen live.com adres maar mijn xx@eigennaam.nl
wellicht dat het daarop fout gaat.
-
Ik heb een soortgelijk probleem met Active Backup voor Office 365. Wanneer ik me probeer aan te melden mijn account krijg ik steeds de melding 'We hebben een ongeldige aanvraag ontvangen'. Het mailadres en wachtwoord kloppen.
Ik heb geen idee wat er fout gaat.
Iemand?
HaBRo
-
Het blijkt te gaan om de zakelijke office
-
Alwin,m als ik je goed begrijp werkt de functie alleen met een zakelijk abonnement op Office 365. Jammer, leek me juist een leuke functionaliteit.
dank
Groet
Harrie (HaBro)
-
MOD @AlwinH Niet onnodig citeren.
Voor zo ver ik van synology begreep is dat juist helaas ik wilde het ook wel graag maar tot op heden geen geluk.
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk