Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => NZBGet => Topic gestart door: leonardus op 26 oktober 2013, 10:49:10

Titel: NzbGet werkt niet na update DSM
Bericht door: leonardus op 26 oktober 2013, 10:49:10
Beste mensen, 2 weken geleden na veel ge-emmer met SABNZBD om het weer werkend te krijgen (na de update van dsm naar 4.3-3776-2) overgegaan tot het gebruiken van NzbGet, versie 11.0-9. Installatie en configuratie ging prima, heel tevreden over. Tot gisteren dus. Dsm geupdate naar 4.3-3776-3 en sindsdien blijven de downloads in de que hangen terwijl ik in de instellingen niets heb veranderd.

Zie afbeelding

(https://dl.dropboxusercontent.com/u/18883577/nzbget.jpg)

Het volgende heb ik geprobeerd: herstart ds213+, uit/inschakelen nzbget, controle werking usenet (via sabnzbd op laptop)
Jammer dat het niet werkt op dit moment, het is een prachtig stuk software. Iemand nog een idee?
Hartelijk bedankt voor het meedenken alvast.
Titel: Re: NzbGet werkt niet na update DSM
Bericht door: leonardus op 26 oktober 2013, 11:48:00
Update: zie net bij berichten dat ik een verkeerde dir (epubs) had aangemaakt bij categories.

Deze foutmelding staat er:

(https://dl.dropboxusercontent.com/u/18883577/nzbget_1.jpg)

De bewuste categorie heb ik verwijderd, NzbGet herstart, daarna de NAS herstart. De foutmelding blijft nog steeds.


Titel: Re: NzbGet werkt niet na update DSM
Bericht door: leonardus op 26 oktober 2013, 12:03:28
Mensen, opgelost.

Hoe?

1. Back-up van de configuratie gemaakt bij System (in NzbGet)
2. Pakket gedeïnstalleerd
3. Pakket opnieuw geïnstalleerd
4. Backupfile teruggezet
5. Foute categorie gedeleted
6. Opgelost ! ;)
Titel: Re: NzbGet werkt niet na update DSM
Bericht door: Birdy op 26 oktober 2013, 16:49:04
Toppie en bedankt dat je ook je oplossing laat zien  8)