Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => NZBGet => Topic gestart door: Geraldkw op 11 december 2013, 14:20:05
-
Dag, ik maak al maanden gebruik van NZBget en opeens staat de queue nog vol en 1 download is halverwege gestopt en krijg de volgende melding:
Could not resolve hostname news.pureusenet.nl: ErrNo 110, Connection timed out
Als ik via spotnet news.pureusenet.nl benader dan werkt het gewoon. Ik heb tot juni 2014 het abbo lopen bij pureusenet.
Wat heb ik allemaal geprobeerd:
- DDNS uitgezet in de router: helpt niet
- poort 6789 doorgezet op de router: helpt niet
- DDNS uitgezet: helpt niet
- Gecontroleerd of ik nog steeds een account heb bij DynDNS.org: heb ik
- Gecheckt of het IP adres nog steeds klopt op DynDNS: klopt
Blijf het raar vinden dat hij er halverwege een download mee gestopt is terwijl er niets gebeurd/verandert is aan de instellingen.
Wat kan ik nog meer doen?
UPDATE: Opgelost. op de een of andere manier kon de NAS de DNS niet meer vinden. Heb deze handmatig ingesteld en nu werkt het wel weer... raar...