Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => NZBGet => Topic gestart door: sabi1999 op 25 augustus 2017, 17:38:26
-
Onlangs heb ik NZBGet opnieuw geïnstalleerd en heb de tut van Birdy gevolgd. Nu heb ik het probleem dat NZBGet niet download. Sickrage stuurt de nzb naar nzbget. Plaats deze in ( de door nzbget aangemaakt ) nzb map. Maar vervolgens doet nzbget er niks mee.
De screenshots geven de diverse instellingen weer. Ik vroeg me af of jullie konden zien of daar iets mis mee is? Of dat het probleem ergens anders gezocht moet worden?
-
Zie je de betreffende nzb wel in de interface om te downloaden?
Wat staat er in de log?
-
Zojuist nog eens een nzb doorgestuurd. Deze verschijnt wederom weer in de nzb map. Maar in de interface is de nzb niet zichtbaar. En het log ( messages ) geeft verder ook niks aan.
-
Wanneer ik kies voor handmatig een nzb toevoegen , en ga voor de optie "Add from NzbDir" ( Scan incoming directory ) , gebeurt er verder ook helemaal niks.
-
Staat er helemaal niets in Messages ?
-
Alleen oudere meldingen die geen betrekking hebben op deze nzb's. Maar meer van eerdere experimenten.
-
Als er achter .nzb.queued staat, dan is de nzb file opgepakt.
Als NZBGet er niets mee kan, dan wordt dat zeker weten gemeld.
Alleen oudere meldingen die geen betrekking hebben op deze nzb's.
Zijn dat foutmeldingen die je hebt kunnen oplossen of dat het goed ging (heeft het ooit gewerkt ?).
-
De laatste nzb is om 18.47 uur toegevoegd. Het message screenshot geeft rond dit tijsdtip geen meldingen weer. Eerdere foutmeldingen kon ik niks mee, en zijn ook niet meer . Ik heb ook een screenshot gemaakt van de history. Hier zie ik wel een failure melding.
Het heeft na die nieuwe install nog niet gewerkt.
-
Dus, TLS handshake error zie je niet meer, begrijp ik ?
En wat staat er dan in messages, zie er 21 ?
-
Nee, de TLS handshake error zie ik niet meer. En de overige 20 messages hadden daar betrekking op.
-
Nou, ik heb even NZBGet geïnstalleerd, volgens m'n eigen tut, op m'n test DS, draait als een zonnetje.
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Je heb toch iets fout gedaan....maar wat.
Welke provider gebruik je ?
Gebruik je nu ook TLS/SSL (je had eerst fouten, maar die zijn dus opgelost).
-
Ik zal het vandaag nog eens allemaal opnieuw installeren. Super bedankt voor je hulp zover :thumbup:
-
Alles opnieuw geïnstalleerd. En het werkt nu een heel stuk beter. Blijft een ander probleempje open. Maar daar open ik wel een nieuw topic voor. Nogmaal bedankt voor je moeite!