Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => NZBGet => Topic gestart door: tonystarkams op 19 november 2022, 11:13:31
-
Beste allemaal,
Ik gebruik al jaren met veel plezier NZBGet op mijn Synology Nas (DS918). De afgelopen maanden krijg ik bij het downloaden van content steeds vaker de melding: deleted from queue, due to health below critical 94,9%.
Nu heb ik het zo goed als bij elke download. Wat ik ook probeer. Mijn vraag is: hoe hebben jullie dit opgelost? Via de search functie kom ik er niet uit. Ik draai op versie 21 van NZBGet. Updaten is overigens ook niet mogelijk. Alvast bedankt voor het meedenken.
-
Uit de melding maak ik op, dat de download niet compleet te downloaden is.
Dat ligt dan niet aan NZBGET maar aan de NZB aanbieder.
-
dank je wel voor je reactie. Ik gebruik NZB finder. maar niks lijkt meer te werken. BD25 werkt bijvoorbeeld wel gewoon. ik heb een actief abonnement bij nzb finder overigens.
-
Zou dan de vraag stellen aan nzb finder.
-
dank je wel
-
NZB Finder is de zoekmachine. Je moet navraag doen bij je Usenet provider.