Hoi allen,
Ik ben sinds een paar maanden in het bezig van een synology nas en ik combinatie met NZBget bevalt dit enorm goed! Sinds kort krijg ik echter via de webinterface de volgende foutmeldingen:
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 33
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 34
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 35
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 36
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 37
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 38
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 39
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 40
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 41
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 42
etc..
Deze foutmeldingen zijn waarschijnlijk ontstaan, omdat ik de NAS uitgeschakeld heb op het moment dat NZBget nog items aan het downloaden was.
De volgende acties heb ik al reeds geprobeerd om het probleem op te lossen:
- NZBget uitgezet / aangezet.
- NZBget uitgezet, NAS herstart, NZBget aangezet.
- Files in de ' queue' map verwijderd (verplaatst).
- De queue map hernoemd.
- Oplossing gezocht op internet/synlogy forum.
Alle bovenstaande acties hebben niet geleid tot een oplossing van het bovenstaande probleem. Ik hoop dat iemand van jullie weet wat het probleem is en hoe ik deze kan oplossen.
Alvast bedankt!