Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => NZBGet => Topic gestart door: Bakk op 04 november 2011, 11:05:53
-
Hoi allen,
Ik ben sinds een paar maanden in het bezig van een synology nas en ik combinatie met NZBget bevalt dit enorm goed! Sinds kort krijg ik echter via de webinterface de volgende foutmeldingen:
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 33
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 34
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 35
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 36
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 37
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 38
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 39
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 40
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 41
ERROR Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 42
etc..
Deze foutmeldingen zijn waarschijnlijk ontstaan, omdat ik de NAS uitgeschakeld heb op het moment dat NZBget nog items aan het downloaden was.
De volgende acties heb ik al reeds geprobeerd om het probleem op te lossen:
- NZBget uitgezet / aangezet.
- NZBget uitgezet, NAS herstart, NZBget aangezet.
- Files in de ' queue' map verwijderd (verplaatst).
- De queue map hernoemd.
- Oplossing gezocht op internet/synlogy forum.
Alle bovenstaande acties hebben niet geleid tot een oplossing van het bovenstaande probleem. Ik hoop dat iemand van jullie weet wat het probleem is en hoe ik deze kan oplossen.
Alvast bedankt!
-
ben je toevallig van newsserver veranderd? Probeer eens je temp/que dir leeg te maken, dan nzbget herstarten.
-
ben je toevallig van newsserver veranderd? Probeer eens je temp/que dir leeg te maken, dan nzbget herstarten.
Gielie bedankt! Volledige inhoud van temp/que dir verwijderd en via commandline NZBget afgesloten: nzbget -Q (via webinterface werkte dit blijkbaar niet goed).
Vervolgens NZBget weer gestart met het commando nzbget -D en alles lijkt weer prima te werken. Thanks a million!