Auteur Topic: Foutmelding 'could not open file'  (gelezen 2371 keer)

Offline Bakk

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Foutmelding 'could not open file'
« Gepost op: 04 november 2011, 11:05:53 »
Hoi allen,

Ik ben sinds een paar maanden in het bezig van een synology nas en ik combinatie met NZBget bevalt dit enorm goed! Sinds kort krijg ik echter via de webinterface de volgende foutmeldingen:

ERROR   Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 33
ERROR   Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 34
ERROR   Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 35
ERROR   Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 36
ERROR   Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 37
ERROR   Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 38
ERROR   Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 39
ERROR   Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 40
ERROR   Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 41
ERROR   Fri, 04 Nov 2011 11:04:53 +0100 Could not open file / volume1/ public/ nzbget/ queue/ 42
etc..

Deze foutmeldingen zijn waarschijnlijk ontstaan, omdat ik de NAS uitgeschakeld heb op het moment dat NZBget nog items aan het downloaden was.

De volgende acties heb ik al reeds geprobeerd om het probleem op te lossen:
- NZBget uitgezet / aangezet.
- NZBget uitgezet, NAS herstart, NZBget aangezet.
- Files in de ' queue' map verwijderd (verplaatst).
- De queue map hernoemd.
- Oplossing gezocht op internet/synlogy forum.

Alle bovenstaande acties hebben niet geleid tot een oplossing van het bovenstaande probleem. Ik hoop dat iemand van jullie weet wat het probleem is en hoe ik deze kan oplossen.

Alvast bedankt!

Offline gielie

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 37
Re: Foutmelding 'could not open file'
« Reactie #1 Gepost op: 04 november 2011, 14:49:01 »
ben je toevallig van newsserver veranderd? Probeer eens je temp/que dir leeg te maken, dan nzbget herstarten.
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."

Offline Bakk

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Re: Foutmelding 'could not open file'
« Reactie #2 Gepost op: 05 november 2011, 11:57:47 »
Citaat van: "gielie"
ben je toevallig van newsserver veranderd? Probeer eens je temp/que dir leeg te maken, dan nzbget herstarten.

Gielie bedankt! Volledige inhoud van temp/que dir verwijderd en via commandline NZBget afgesloten: nzbget -Q (via webinterface werkte dit blijkbaar niet goed).

Vervolgens NZBget weer gestart met het commando nzbget -D en alles lijkt weer prima te werken. Thanks a million!


 

Foutmelding nzbget

Gestart door smikaBoard NZBGet

Reacties: 4
Gelezen: 5441
Laatste bericht 03 augustus 2011, 23:23:26
door smika
wat te doen met foutmelding?

Gestart door canedjeBoard Download Station

Reacties: 7
Gelezen: 2376
Laatste bericht 04 januari 2017, 21:52:41
door canedje
Foutmelding met films kijken

Gestart door dvdoorenBoard Video Station

Reacties: 6
Gelezen: 2149
Laatste bericht 28 juni 2015, 21:43:21
door Ben(V)
Sabnzbd foutmelding

Gestart door aee74Board SABnzbd (usenet)

Reacties: 3
Gelezen: 2347
Laatste bericht 31 januari 2013, 23:21:18
door Matr1x
Foutmelding invoegen nieuwe filter

Gestart door bigroBoard Spotweb

Reacties: 0
Gelezen: 1611
Laatste bericht 06 april 2014, 20:27:49
door bigro