Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => Netwerk algemeen => Topic gestart door: renevdv op 27 juni 2018, 22:31:58
-
Na een recente stroomuitval vertoond mijn synology DS211J vreemde kuren. 1 van de HDD's was defect en heb ik inmiddels vervangen.
dit is goed verlopen en migratie etc is volledig voltooid, helaas blijven er verschillende problemen voordoen.
- ik krijg soms wel en soms niet verbinding via de webbrowser
- synology assistent ziet hem de ene keer wel/niet danwel de verbinding mislukt.
- ondanks deze problemen heb ik net succesvol een film gestreamed naar mijn tv, na afloop was de verbinding wel weg.
- bij succesvolle verbinding is DSM op mijn webbrowser zeer traag met inloggen, tevens de app op mijn iphone DSGET is zeer traag met verbinding maken.
Ik weet dat mijn omschrijving vaag is maar als jullie me op weg kunnen helpen met benodigde info etc geef ik dit graag.
-
ik zou ook eens aan de router denken. Op een ander wifi kanaal dan voor de stroomuitval (mits je met wifi verbinding maakt)?