Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => Netwerk algemeen => Topic gestart door: stapper op 30 april 2019, 07:52:12
-
hallo,
Een terugkerend probleem....
Een hele tijd terug zag ik in het logboek steeds fouten...
Als die fout dan optrad, dan kon videostation bijvoorbeeld ook geen info meer van internet afhalen.
Na een herstart was het dan weer ok.
Destijds met Synology contact gehad, hulp op afstand zelfs...
Hun conclusie was dat het niet aan de Nas lag, en dan houd het verder bij hun op.
Of ze daarbij ook naar instellingen gekeken hebben weet ik niet, kan best zijn dat ik iets fout heb staan, dacht het niet, maar dit is hobby, geen beroep, zou dus best kunnen.
Tijd terug verbouwing hier gehad, andere kast en zo, dus ik heb alle kabels moeten vervangen, allemaal voor fabriekskabels, niks zelf gemaakt of zo, pluggen er al aan vast..UTP CAT6
Ik wou laatst een film naar iemand sturen, kreeg weer dezelfde fout, kwam niet aan, en bij hem gaf hij aan: Netwerk fout.
valt me op dat hij de mail ook niet verstuurd...
stukje uit het log:
Error Systeem 2019/04/30 00:00:20 admin Failed to send email. (535 5.7.3 Authentication unsuccessful [AM0PR05CA0014.eurprd05.prod.outlook.com]).
Information Systeem 2019/04/29 10:05:14 SYSTEM System successfully registered [62.194.211.2] to [magic18.synology.me] in DDNS server [Synology].
Error Systeem 2019/04/29 00:02:50 SYSTEM Failed to send email. (535 5.7.3 Authentication unsuccessful [AM0PR01CA0128.eurprd01.prod.exchangelabs.com]).
Error Systeem 2019/04/29 00:00:18 admin Failed to send email. (535 5.7.3 Authentication unsuccessful [AM0PR02CA0035.eurprd02.prod.outlook.com]).
Information Systeem 2019/04/28 10:05:13 SYSTEM System successfully registered [62.194.211.2] to [magic18.synology.me] in DDNS server [Synology].
Error Systeem 2019/04/28 00:00:18 admin Failed to send email. (535 5.7.3 Authentication unsuccessful [AM0PR07CA0009.eurprd07.prod.outlook.com]).
Information Systeem 2019/04/27 10:05:06 SYSTEM [Cloud Station] service was started.
Iemand enig idee, wat er spaak zit?
bvd
-
Heb je al eens deze reset uitgevoerd ? Modus 1: Aanmeldingsgegevens van de administrator en netwerkinstellingen resetten (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/tutorial/General_Setup/How_to_reset_my_Synology_NAS#t2)
-
volgens mij ooit een keer, toen ik het admin account niet meer wist :)
heeft dat zin het nog een keer te doen, tis wel lang geleden, en moet ik dan een hoop opnieuw instellen of valt dat wat mee?
bvd
-
ps,
wachtwoorden en zo van gebruikers, blijft dat allemaal intact?
-
Antwoorden staan in de link.
-
dat zag ik, maar daar staan ook dingen bij die ik niet begrijp :)
maar goed, als ik het zo lees, dan zou er denk ik geen probleem zijn...
ik probeer het morgen ff,,,, draai toch nog maar even een nieuwe backup eerst...
thanks