hallo,
Een terugkerend probleem....
Een hele tijd terug zag ik in het logboek steeds fouten...
Als die fout dan optrad, dan kon videostation bijvoorbeeld ook geen info meer van internet afhalen.
Na een herstart was het dan weer ok.
Destijds met Synology contact gehad, hulp op afstand zelfs...
Hun conclusie was dat het niet aan de Nas lag, en dan houd het verder bij hun op.
Of ze daarbij ook naar instellingen gekeken hebben weet ik niet, kan best zijn dat ik iets fout heb staan, dacht het niet, maar dit is hobby, geen beroep, zou dus best kunnen.
Tijd terug verbouwing hier gehad, andere kast en zo, dus ik heb alle kabels moeten vervangen, allemaal voor fabriekskabels, niks zelf gemaakt of zo, pluggen er al aan vast..UTP CAT6
Ik wou laatst een film naar iemand sturen, kreeg weer dezelfde fout, kwam niet aan, en bij hem gaf hij aan: Netwerk fout.
valt me op dat hij de mail ook niet verstuurd...
stukje uit het log:
Error Systeem 2019/04/30 00:00:20 admin Failed to send email. (535 5.7.3 Authentication unsuccessful [AM0PR05CA0014.eurprd05.prod.outlook.com]).
Information Systeem 2019/04/29 10:05:14 SYSTEM System successfully registered [62.194.211.2] to [magic18.synology.me] in DDNS server [Synology].
Error Systeem 2019/04/29 00:02:50 SYSTEM Failed to send email. (535 5.7.3 Authentication unsuccessful [AM0PR01CA0128.eurprd01.prod.exchangelabs.com]).
Error Systeem 2019/04/29 00:00:18 admin Failed to send email. (535 5.7.3 Authentication unsuccessful [AM0PR02CA0035.eurprd02.prod.outlook.com]).
Information Systeem 2019/04/28 10:05:13 SYSTEM System successfully registered [62.194.211.2] to [magic18.synology.me] in DDNS server [Synology].
Error Systeem 2019/04/28 00:00:18 admin Failed to send email. (535 5.7.3 Authentication unsuccessful [AM0PR07CA0009.eurprd07.prod.outlook.com]).
Information Systeem 2019/04/27 10:05:06 SYSTEM [Cloud Station] service was started.
Iemand enig idee, wat er spaak zit?
bvd