Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => Netwerk algemeen => Topic gestart door: Lode op 10 februari 2023, 10:37:25
-
Hallo,
Mijn Hikvision DS-2DE4A425IW-DE is niet meer te benaderen via het gewone IP-adres.
De camera werkt prima in Surveillance Station maar ik geraak niet meer bij de instellingen via de SADP-tool.
Ik krijg telkens de foutmelding HCNetSDK.dll(7).
Nu heb ik al een en ander opgezocht maar kan geen duidelijk antwoord vinden.
Er wordt overal gezegd dat het iets met het IP-adres te maken heeft.
Ik heb dit helemaal uitgepluisd maar kan nergens geen verkeerde instelling vinden.
Het enige wat er veranderd is, is dat ik een managed switch heb geplaatst tussen router en camera.
Voor de rest is er niets gewijzigd.
Iemand een idee ?
-
Het enige wat er veranderd is, is dat ik een managed switch heb geplaatst tussen router en camera.
Wat als je die switch er weer tussenuit haalt, werkt het dan weer wel?
Verder heeft het dus niets met SS te maken, maar is het een Netwerk issue.
-
De camera werkt prima in Surveillance Station maar ik geraak niet meer bij de instellingen via de SADP-tool.
Ik krijg telkens de foutmelding HCNetSDK.dll(7).
Volgens mij bedoel je de iVMS-4200 camerabeheersoftware ipv de SADP tool.
-
Bedankt voor jullie reacties.
De switch was het dus niet wat ik ook al verwacht had.
Ik bedoelde dus wel degelijk de SADP-tool.
Om de een of andere reden werkte de SADP-tool wel weer maar ik kon de camera niet benaderen.
Daarom even op DHCP gezet en daarna werkte alles weer normaal.
Dus zeker een IP-adres conflict alhoewel er geen enkel apparaat hetzelfde adres gebruikt.
-
De switch was het dus niet wat ik ook al verwacht had.
Met de info die beschikbaar was, wel een logische gedachte.
Maar goed, het werkt weer.