Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => Netwerk algemeen => Topic gestart door: hildo op 26 maart 2022, 22:58:42
-
Ik heb een nieuwe NAS (DS920) en deze is van scratch ingericht en daarna de data overgezet. Nu wil het geval dat na een herstart de NAS niet meer te bereiken in de admin portal. Wel kan ik het ip adres pingen en is deze ook zichtbaar als je find.synology.com gebruikt. Maar dan de link naar de webpagina gebruiken (direct of via de find.synology.com pagina) geeft een error. De enige oplossing is om de NAS te resetten via de reset button waarna waarschijnlijk de netwerksettings zijn gereset. Na reset configureer ik de nas met een fixed ip adres en een netwerk bond en zijn bij de herstart van de network deamon gewoon bereikbaar.
-
Heb je de nieuwe nas in de router een statisch ip adres gegeven?
-
Maar dan de link naar de webpagina gebruiken (direct of via de find.synology.com pagina) geeft een error.
Misschien handig om te vermelden welke error.
-
Volgens mij is dit Topic alleen maar om een ervaring te delen want, ik zie geen vraag en alles werkt uiteindelijk naar behoren.
@Jheroen
Na reset configureer ik de nas met een fixed ip adres......