Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: whoopi op 31 augustus 2019, 10:23:38
-
Beste Mensen,
Helaas ontving 1 gebruiker vanaf een bepaald moment geen mail meer via de IMAP server. De oude mail kon wel gewoon bekeken worden.
Dit euvel heb ik zelf ook al eens gehad. Gebruiker verwijderen en opnieuw aanmaken was toen de oplossing.
Dit heb ik nu dus ook gedaan, gebruiker verwijderen en later weer toevoegen. Vanuit de backup de persoonlijke bestanden herstellen.
Helaas krijg ik nu telkens bij het aanmelden in Roundcube Mailstation de foutmelding: "Verbinding met IMAP-server mislukt".
Ik hoop dat iemand hier mij mee kan helpen.
Groet,
Marco
-
Synology heeft op afstand toch de rechten op de persoonlijke map aangepast. Nu kan de gebruiker weer inloggen.
Alleen mailberichten binnenhalen via een popserver gaat helaas nog niet.
Ik zal daar een apart bericht voor plaatsen.
Dit probleem is dus opgelost.