Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: CronoS op 28 december 2009, 20:28:09

Titel: RoundCube SMTP Errors
Bericht door: CronoS op 28 december 2009, 20:28:09
Hoi,

Ik probeer de Mailstation van Synology in te richten op mijn DS-209II. Echter krijg ik het niet voorelkaar om via de webmail e-mails te kunnen versturen. Ik krijg continu op de Roundcube webmail de volgende foutmelding: "SMTP Fout (535) Autenticatie mislukt".

Zoals ik het nu kan zien gaat het wel goed als ik via de normale Outlook Client email door mijn diskstation probeer te versturen. Het ontvangen van e-mails gaat goed op zowel de Roundcube pagina als in mijn Outlook..

Wat ik gedaan heb:
- Voor mijn SMTP server van de provider heb ik normaal gesproken geen authorisatie nodig, dit toch ingesteld.
- E-mail Notificaties versturen via mijn Diskstation naar een internet adres gaat goed
- Een nieuwe timesync uitgevoerd, ik had ergens gelezen dat dit kon helpen..

Echter heeft bovenstaande allemaal geen baat, helaas kan ik geen mails versturen vanuit de webmail?

Wie o Wie weet wat ik fout doet, want dit is volgens mijn gevoel redelijk basic :)
Titel: Re: RoundCube SMTP Errors
Bericht door: CronoS op 28 december 2009, 20:33:14
Het is gedeeltelijk gelukt, bij de webmail instelling van de Mailstation moet ik niet het SMTP adress van de provider zetten, maar het ip adres van de diskstation :)

Maar.. ik had even een gloednieuw testaccount aangemaakt, met e-mail. Als ik succesvol inloggen op de webmail met dit account, dan krijg ik dezelfde SMTP foutmedling. Met een ander account gaat het goed? Iemand een idee, want dit werkt erg wazig  :shock: