Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: Hilfiger op 04 juli 2011, 14:05:09
-
Goedemiddag,
wie kan me helpen ik krijg elke keer dezelfde melding wie kan me helpen of wat ik fout doe
-
wat heeft dit met Synology te maken??
1.POP inschakelen in Gmail (http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13273). Vergeet niet op Wijzigingen opslaan te klikken wanneer je klaar bent.
2.Configureer je client volgens onderstaande instellingen:
Server voor inkomende berichten (POP3); hiervoor is SSL vereist:
pop.gmail.com
SSL gebruiken: ja
Poort: 995
Server voor uitgaande berichten (SMTP); hiervoor is TLS vereist:
smtp.gmail.com (verificatie gebruiken)
Verificatie gebruiken: ja
Poort voor TLS/STARTTLS: 587
Poort voor SSL: 465
Accountnaam:
je volledige e-mailadres (inclusief @gmail.com of @jouw_domein.com)
E-mailadres:
je e-mailadres (gebruikersnaam@gmail.com of gebruikersnaam@jouw_domein.com)
Wachtwoord:
je Gmail-wachtwoord
-
sorry