Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: Gijs47 op 05 oktober 2011, 22:41:00

Titel: Pop3 account kan niet ingesteld worden
Bericht door: Gijs47 op 05 oktober 2011, 22:41:00
Ik heb mailstation2 draaiend met 4 pop3 accounts en wil nu mijn pop-account van een andere provider toevoegen.
Maar zodra ik dat heb toegevoegd komt er helemaal niets meer binnen. Noch van het bewuste account noch van de andere 4 accounts. Er komt ook geen foutmelding uit Mailstation, daar waar je bij spelfouten wel een waarschuwing van fetchmail krijg. Verwijder ik dit account dan stroomt alles achter elkaar binnen.
iemand een idee ?

Ik heb het tijdelijk opgelost door de mail van het bewuste account te forwarden naar een wel werkend pop3 account

PS !
Ik heb op het Engelstalige forum iets gelezen over de non-case-sensitive login van Mailstation2 . Dat zou de zaak kunnen verklaren. Want om je wachtwoord zo sterk mogelijk te maken verplichten sommige providers je om gebruik te maken van een mix van  letter, hoofdletter(s) en cijfers. Dat wordt dan door Mailstation 'afgestraft' echter zonder foutmelding. Ik heb het inmiddels aangemeld bij de support
Herkent iemand dit probleem ?