Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: GerardR op 12 juli 2017, 08:35:40
-
Ik probeer een nieuw pop3 account toe te voegen. Ik krijg echter de melding dat het emailadres al in gebruik is.
In het verleden heb ik dit emailadres eerder gebruikt. Dat klopt. Het pop3 account is toen verwijderd.
Ten onrechte staat ergens in een bestand in mailstation nog dit emailadres. Wie weet waar?
-
Moet je niet in mail server kijken? b.v. bij de aliassen.
-
In de mailserver staan bij mij geen aliassen.
Het gaat om een gmail account dat in het verleden ook al in mailstation heeft gestaan, daarna is verwijderd en nu weer actief wordt.
Ik heb het fetch bestand al nagekeken, daar staat niets in
-
Ik heb mailserver en mailstation stopgezet. Nas opnieuw opgestart en daarna mailserver en mailstation opnieuw ingeschakeld.
probleem over. Heel vreemd
-
Bij het opnieuw starten worden alle config files opnieuw aangemaakt, vanuit de template files. Blijkbaar zat dat oude adres toch nog ergens opgeslagen.
In elk geval mooi dat het toch nog relatief simpel op telossen was.