Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: GeJee op 11 juli 2012, 11:41:09

Titel: Mailstation weigert van 1 account de mail binnen the halen
Bericht door: GeJee op 11 juli 2012, 11:41:09
Ik heb een nogal eigenaardig probleem met m'n mailstation.

Ik heb in totaal 12 mailaccounts (allemaal verschillende users) en dit zijn zowel provider accounts, eigen domein, windows live, hotmail als gmail accounts.

Van alle accounts haalt mailstation keurig netjes automatisch de mail binnen, op 1 hotmail account na.

Terwijl ik zeker weet dat er mail in die mailbox is (notificatie via msn) komt deze mail nooit binnen in m'n mailprogramma (IMAP configuratie). Log ik in op roundcube dan wordt er bij het aanmelden automatisch op nieuwe mail gecontroleerd maar ook dan komt de aanwezige mail in het hotmailaccount niet binnen.

Druk ik binnen roundcube echter enkele malen (1 maal is nog nooit genoeg geweest) dan komt er ineens een gedeelte van de mail binnen, dit moet ik vaak meerdere malen doen (verzenden/ontvangen in roundcube) en dan is wel alle mail netjes binnen, zowel in roundcube als in m'n mailprogramma.

Iemand enig idee, of beter nog ... de oplossing ?
Titel: Re: Mailstation weigert van 1 account de mail binnen the hal
Bericht door: GeJee op 27 juli 2012, 07:16:11
Niemand ?
Titel: Re: Mailstation weigert van 1 account de mail binnen the hal
Bericht door: whoopi op 27 juli 2012, 16:32:24
Ik heb dit 1 keer eerder gehad.

Zonder aanwijsbare reden kon een gebruiker geen mail meer ontvangen en versturen. Wat ik hieraan ook veranderde.

Uiteindelijk is het opgelost door de user te verwijderen en opnieuw aan te maken. Sindsdien werkt het weer als een zonnetje.

Ik hoop dat dit bij jou ook de oplossing is.  :D