Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: OutintheBlue op 04 augustus 2013, 23:42:58

Titel: Mailberichten niet direct beschikbaar voor IMAP?
Bericht door: OutintheBlue op 04 augustus 2013, 23:42:58
Hoi,
Ik laat via bv. Outlook de mails binnen halen van Roundcube/mailstation via IMAP.
Mails die eenmaal op Roundcube zijn binnenkomen, zijn voor 99% vervolgens direct beschikbaar in Outlook, maar soms blijft er een mailtje 'hangen' die pas een dag later ofzo alsnog aan Outlook wordt 'aangeboden'. Dit merkte ik door mailtjes van Facebook (bv. als iemand op mijn status reageert) die direct na binnenkomst in Outlook al 'oud nieuws' bevatten. De tijd/datum zichtbaar in de inbox wijkt ook af van de tijd/datum zichtbaar in de headers van het bericht zelf.
Iemand ook dit probleem, wellicht ook een olossing? Hetzelfde gebeurt overigens als ik mails binnenhaal via m'n iPhone, het is dus geen Outlook probleem.
Dank wederom.
Groet, Ronald