Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: Paterman op 11 juli 2012, 08:03:19

Titel: E-mail meldingen lukte eerst maar nu niet meer!!!
Bericht door: Paterman op 11 juli 2012, 08:03:19
Beste forumers,

Ik weet niet of ik mijn volgende vraag hier moet stellen.

Ik heb onder meldingen ingesteld dat ik een email ontvang als de DiskStation wat te melden heeft.
Poort 25 heb ik open gezet. Gecontroleerd of deze ook open was met http://www.canyouseeme.org (http://www.canyouseeme.org).
Deze was ook open. Mijn router stond al ingesteld.

email adres ingesteld etc.

Ik kreeg uiteindelijk deze mail:

Citaat
Geachte gebruiker,

Gefeliciteerd! U hebt de melding per e-mail ingesteld op DiskStation.
Voor bijkomende systeemconfiguraties verwijzen wij u naar http://192.168.1 (http://192.168.1).xx:5000/, http://bakkerklarenbeek.myDS.me:5000/ (http://bakkerklarenbeek.myDS.me:5000/).
(Als u geen verbinding tot stand kunt brengen met de server kunt u contact opnemen met de systeembeheerder.)

Met vriendelijke groeten,
Synology DiskStation

Nu heb ik mezelf als gebruiker aangemaakt en het vinkje aangezet dat nieuwe gebruikers een mailtje krijgen.
Nu werkt dit niet. Wat  doe ik fout. Tevens heb ik in mailstation poort 110 geforward in mijn router.
Deze staat ook open.

Wat doe ik fout. Hebben jullie op basis van bovemnstaande gegevens genoeg input.
Wat willen jullie eventueel nog van me weten? O ja met testen van meldingen krijg ik een timeout elke keer. Ik heb deze knop wel 10x aangeklikt, maar tervergeefs geen testmail ontvangen. Alleen die eerste keer (zie quote)

Met vriendelijke groet,

Patrick