Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: T. Rademakers op 04 februari 2017, 19:54:41

Titel: Agenda
Bericht door: T. Rademakers op 04 februari 2017, 19:54:41
Afgelopen week het ik mijn nas opnieuw ingericht omdat deze wat rommelig was geworden. Ik heb vooraf de configuratie gebackupped en nadat de nas opnieuw geformatteerd was de instellingen teruggezet. Eigenlijk heb je hiermee toch de oude situatie hersteld, of is dit te eenvoudig gedacht? In de vorige configuratie had ik probleemloos een Baikalserver draaien. Deze krijg ik nu niet meer aan de praat (zie ook een eerder bericht van mij op dit forum). Als alternatief heb ik nu de calendar geinstalleerd. Echter deze krijg ik ook niet draaiend. Bij Thunderbird krijg ik steeds onderstaande foutmelingen. (overigens heb ik een keer naar beide zijden kunnen synchroniseren, daarna kreeg ik Calendar niet meer aan de praat). De url neem ik gewoon over van de agenda die ik wil delen. Ik heb exact de tutorial van Synology hoervoor gevolgd.

Tijdstempel: 4-2-2017 19:08:09
Fout: ongedefinieerde entiteit
Bronbestand: moz-nullprincipal:{09d85c66-abe5-4408-b056-f2b6bb69c824}
Regel: 7, Kolom: 1
Broncode:
<meta name="application-name" content="NAS&nbsp;-&nbsp;Synology&nbsp;DiskStation" />
Tijdstempel: 4-2-2017 19:08:09
Fout: [calCachedCalendar] replay action failed: null, uri=https://intern adres NAS:https poort nas/index.cgicaldav/user/aqkyyhkm/, result=2147500037, op=[xpconnect wrapped calIOperation]
Bronbestand: file:///C:/Users/Gebruiker/AppData/Roaming/Thunderbird/Profiles/jkqqxukx.default/extensions/%7Be2fda1a4-762b-4020-b5ad-a41df1933103%7D/calendar-js/calCachedCalendar.js
Regel: 327

Is het mogelijk dat beide situaties (Baikal en Calendar) iets met elkaar te maken hebben en zo ja wat kan dan de oorzaak zijn? Ik heb nog eens alle instellingen doorgelopen en zie niets bijzonders.
En boven alles weet iemand hier een oplossing voor?

Met vriendelijke groet,
Twan.
Titel: Re: Agenda
Bericht door: T. Rademakers op 09 februari 2017, 11:51:39
Prolbeem opgelost.
Ik heb uiteindelijk calendar aan de praat gekregen en kan nu weer met al mijn devices synchroniseren. Het synchroniseren van contactpersonen moet ik nog uitzoeken. Wellicht dat ik de nieuwe versie van Baikal hiervoor installeer, of iets anders zoek dat weet ik nog niet.

Titel: Re: Agenda
Bericht door: Birdy op 09 februari 2017, 11:57:33
Misschien handig om te melden hoe je het aan de praat hebt gekregen of wat het probleem/fix was ?
Niet voor mij maar, misschien dat anderen hier wat aan hebben. ;)