Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Mailplus server en client => Topic gestart door: mvdb op 17 september 2017, 12:45:00

Titel: user account mail niet zichtbaar na fetch bij Ziggo
Bericht door: mvdb op 17 september 2017, 12:45:00
Sinds de update naar mailplus 1.3.3-0695 afgelopen dinsdag 12/9, is email die vanaf Ziggo wordt binnengehaald niet meer zichtbaar in mailplus.

Mail komt binnen bij Ziggo. Wordt daar verwijderd, maar verschijnt vervolgens niet in mailplus. Noch in postvak, noch in een andere map of spamfilter. Dit geldt overigens voor de user accounts, het account met admin-rechten heeft hier geen last van.

Herkent iemand dit?
Titel: Re: user account mail niet zichtbaar na fetch bij Ziggo
Bericht door: dvandonkelaar op 18 september 2017, 07:05:02
POP3 fetched mail wordt bij mij altijd weergegeven (wel op een account met admin-rechten)
Wanneer je via File Station in de inbox van dat account kijkt, staan daar wel meer bestanden dan bij jouw in je inbox?

Dit is denk ik wel een issue, ik zou een ticket inleggen voor dit probleem.
Titel: Re: user account mail niet zichtbaar na fetch bij Ziggo
Bericht door: mvdb op 18 september 2017, 07:27:59
Bedankt voor de tip. Hoewel ik het nu niet meer kan controleren, want op wonderbaarlijke wijze is alle mail weer zichtbaar.

Ik had intussen wel enkele beveiligingsinstellingen (anti-spam e.d) uitgezet, maar het lijkt me sterk dat dat van invloed is geweest. Filters staan nu weer aan, dus even zien.