Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Mailplus server en client => Topic gestart door: bertsche op 27 februari 2025, 20:30:48
-
Heeft iemand enig idee, welke poorten ervoor zorgen dat mailplus extern werkt?
Ik heb Mailplus al langere tijd werkend zowel intern en extern.
Sinds een update van de Experia-box V10 werd mail niet meer ontvangen.
De configuratie is de volgende: de Experia is het modem (wifi staat uit) is en een TP.-Link de router.
Ik heb van alles geprobeerd (Firewall-regels, portforwarding, UpNp...) niets van dit alles bood een oplossing.
Het enige dat werkt is de router (TP.-Link) in DMZ op de Experia, maar dan is het iedere paar seconden raak: ip.-adres ... wordt geblokkeerd wegens foute aanmeldpoging op de server (ik heb ingesteld 1 foute aanmelding binnen 1 minuut .... blokkeren). Dit komt natuurlijk omdat 5000 en 5001 openstaan.
Ik de router maar weer uit de DMZ gehaald, maar MailPlus werkt dus nu extern niet. Iemand een oplossing?
-
https://kb.synology.com/nl-nl/DSM/tutorial/What_network_ports_are_used_by_Synology_services