Ik heb sinds kort dat de mail niet meer aankomt bij gebruikers die een
mail account hebben van Microsoft (@live/hotmail/outlook)
Reporting-MTA: dns;cpsmtp-fia01.kpnxchange.com
Received-From-MTA: dns;halfduplex.nl
Arrival-Date: Wed, 29 Oct 2014 13:44:53 +0100
Original-Recipient: rfc822;*****@live.nl
Final-Recipient: rfc822;*****@live.nl
Action: failed
Status: 5.5.0
Diagnostic-Code: smtp;550 SC-002 (SNT004-MC2F50) Unfortunately, messages from 195.121.247.4 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. You can also refer your provider to
http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
From: Naam achternaam <@mijndomein.nl>
To: Naam achternaam <*****@live.nl>
Message-ID: <F5B4516B-75C8-40AA-B00B-25A43A3D2D2B@mijndomein.nl>
Subject: Ds 213
Ik heb het volgende kunnen vinden op het internet, ik kan er alleen niet echt
uithalen wat nu het probleem is en hoe ik het kan oplossen.
LinkMet name dit is bij mij van toepassing
550 SC-002E-mail die vanwege het beleid door Outlook.com is geweigerd. Het IP-adres van de mailserver die verbinding maakt met Outlook.com heeft namespace mining-gedrag vertoond. Als u geen e-mail- of netwerkbeheerder bent, neemt u contact op met uw e-mail- of internetprovider.Ik hoop dat iemand weet wat ik nou moet doen om dit probleem op te lossen