Auteur Topic: OPLOSSING: User unknown in local recipient table  (gelezen 10267 keer)

Offline Theet

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 3
  • -Ontvangen: 5
  • Berichten: 75
    • http://www.lendering.org
OPLOSSING: User unknown in local recipient table
« Gepost op: 03 augustus 2009, 09:57:52 »
Ik wil mail versturen naar mijn mailserver, maar krijg een mail terug met de melding:
"User unknown in local recipient table"

Het mailadres heb ik wel opgegeven in RoundCube Webmail -> persoonlijke instellingen -> identiteiten...

Wat kan er fout gaan, of.... welke instelling moet ik wijzigen?

Offline Plerry

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 17
  • -Ontvangen: 289
  • Berichten: 1.504
  • Tom Poes, verzin een list ...
Re: User unknown in local recipient table
« Reactie #1 Gepost op: 03 augustus 2009, 10:55:52 »
Of dat hier ook het probleem is weet ik niet, maar ...

Met de laatste firmware versies is de Syno DS hoofdlettergevoelig geworden,
wat een feature is in sommige, maar lastig in andere opzichten.

Sommige mail-problemen verdwenen als sneeuw voor de zon, door uitsluitend gebruik te maken
van kleine letters in de user/mail-namen.
Zie: http://www.synology-forum.nl/viewtopic.php?f=89&t=2776&p=11915
of: http://www.synology-forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=1258&p=11907

Plerry
There are only 10 kinds of people: ... those who understand binary, and those who don't.

Offline Theet

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 3
  • -Ontvangen: 5
  • Berichten: 75
    • http://www.lendering.org
Re: User unknown in local recipient table
« Reactie #2 Gepost op: 03 augustus 2009, 11:30:23 »
Onderstaande is van toepassing, het werkt eindelijk!!!!
Ik heb de users aangepast met kleine letters en nu werkt het perfect!  Bedankt!


Citaat van: "Plerry"
Of dat hier ook het probleem is weet ik niet, maar ...

Met de laatste firmware versies is de Syno DS hoofdlettergevoelig geworden,
wat een feature is in sommige, maar lastig in andere opzichten.

Sommige mail-problemen verdwenen als sneeuw voor de zon, door uitsluitend gebruik te maken
van kleine letters in de user/mail-namen.
Zie: http://www.synology-forum.nl/viewtopic.php?f=89&t=2776&p=11915
of: http://www.synology-forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=1258&p=11907

Plerry

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 180
  • -Ontvangen: 2667
  • Berichten: 16.546
Re: OPLOSSING: User unknown in local recipient table
« Reactie #3 Gepost op: 06 april 2018, 09:13:58 »
Een oud draadje, maar omdat er vandaag naar toe gelinkt is, zet ik mijn bevinding hier neer.

Ik gebruik al jaren een gebruikersnaam met hoofdletters erin. Omdat ik mijn gebruikersnaam niet als email adres wil hebben, is mijn email adres als alias gedefinieerd. Daar zijn het wel steeds kleine letters. Het is dus niet nodig om al je gebruikersnamen aan te pakken om geen hoofdletters in je mailadres te hebben.

Persoonlijk vind ik uit veiligheidsoogpunt ook beter als die namen verschillend zijn. Je kunt dan nml niet aan het emailadres zien wat je inlognaam voor mail is.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac


 

Foscam FI9831W + oplossing !!!!!

Gestart door rafBoard Surveillance Station

Reacties: 15
Gelezen: 6200
Laatste bericht 12 oktober 2015, 18:27:43
door raf
Bij oplossen vraag ook terugmelden wat de oplossing is

Gestart door aliazzzBoard Vragen en opmerkingen OVER het forum

Reacties: 13
Gelezen: 4471
Laatste bericht 22 januari 2017, 12:32:01
door aliazzz
ERROR 53 oplossing?

Gestart door AnonymousBoard NAS hardware vragen

Reacties: 2
Gelezen: 3463
Laatste bericht 09 juli 2007, 16:34:31
door Anonymous
Duurzaamste oplossing, continue of beweging ?

Gestart door Karine01Board Surveillance Station

Reacties: 2
Gelezen: 1065
Laatste bericht 22 december 2017, 00:42:22
door Karine01
Thumbnail probleem oplossing, hoe nu verder ?

Gestart door jackcybreBoard Photo Station / Photos

Reacties: 4
Gelezen: 2015
Laatste bericht 07 juli 2011, 14:42:04
door jackcybre