Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => HiDrive Backup package => Topic gestart door: wbree op 05 mei 2014, 17:28:56
-
Die HiDrive app houdt me maar bezig. :|
Ik wil een schema instellen maar als ik na ingeven dagen en tijden op OK druk krijg ik de volgende mededeling"
"De bewerking is mislukt. Log u opnieuw aan bij DSM en probeer het opnieuw".
Uitloggen en opnieuw aanmelden geeft uiteindelijk weer dezelfde foutmelding!
Wie het weet mag het zeggen...
Wilco
-
Ben je wel ingelogd als admin of heb je wel admin rechten ?
-
Was ingelogd als admin met admin rechten. Heb ik het verleden daar ook geen problemen mee gehad.
Ook na de NAS opnieuw te starten hielp niet.
De backup taak verwijdert en opnieuw aangemaakt en toen lukte het wel een schema op te geven. Nu maar hopen dat die deze ook als zodanig opvolgt.
-
Blijft een beetje tobben met HiDrive....
Verschillende taken op verschillende dagen blijft niet goed gaan.
Ik doe nu alle taken alle dagen en dat werkt wel weer.
Al 2-3 updates gezien in de laatste paar weken maar het blijft fout gaan.