Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: j.venema7 op 20 juni 2017, 20:01:41
-
KPN heeft vannacht onderhoud uitgevoerd aan mijn aansluiting. Hierdoor was de NAS (DS214) van 02.32 tot 0.636 uitgeschakeld, wat keurig via de mail werd vermeld. Echter als ik nu wil inloggen via Synology assistet n geeft hij aan dat de server niet wordt gevonden.
Navraag bij KPN leerde mij dat de Experiabox teruggezet zijn naar de fabrieksinstellingen, waardoor e.e.a niet meer werkte. Mijn installatie van de NAS is door een extern persoon gedaan dus zat ik met mijn handen in het haar. NA een dagje zwoegen kan ik nu de NAS (via find.synology.com) weer benaderen en hij werkt weer, maar op de synology assistent is hij nog steeds niet te vinden. Hoe kan ik dit weer voor elkaar boksen (ben tamelijke leek) Een reset van de NAS hielp niet in elk geval
Alvast dank J.Venema
-
Leuke provider die KPN maar, waarom wil je eigenlijk assistant gebruiken ?
Maar goed, zet op je PC de firewall eens uit ook anti virus, laat daarna assistant een paar keer zoeken.
-
Had ik maar geween dat het zo makkelijk was. Maar goed ik gebruik assistent omdat mij dat zo is uitgelegd Tenzij jij een betere en makkelijker benadering kent. Alvast dank nu voor je hulp
-
Gewoon in je browser het IP-adres van je nas intikken en maak daar een bookmark voor aan b.v.
-
Okee zal ik gan doen. Dank voor het advies