Gisteravond wilde ik de DS212J inclusief harde schijven inpakken om deze vandaag mee te kunnen nemen naar de winkel van MyCom. Op dat moment had ik mijn laptop aanstaan en kon ik het niet latem om toch nog een keer te proberen de DS te installeren.
En weer kreeg ik de zelfde meldingen op m'n scherm tijden de installatie: time out; poort 23 open zetten etc. (zie screenshot in post hier voor). Toen (en ik weet niet waarom) besloot ik om Synology Assistant te de-installeren en deze vervolgens van de website van Synology te downloaden om opnieuw te installeren. Zo gezegd zo gedaan. Daarna Assistant geïnstalleerd en opgestart. Het rode lampje van de NAS knipperde op dat moment nog steeds. Ondanks dat gegeven heb ik toch de installatie van DSM via Assistant doorgezet. En dat lukte tot mijn grote verbazing!
Alles loopt nu als een trein en er lijken geen problemen meer te zijn. Bizar toch? Het enige dat ik dus gedaan heb is het de-installeren van de assistant en deze vervolgens via de versie van de website opnieuw geïnstalleerd.
Hoe dan ook, ik ben blij
Bedankt voor de hulp tot zover!
Groet,
Jurjen