Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: NYCrusher op 14 juni 2015, 14:06:10
-
Ik krijg de activatie mail van MyDS niet, ik heb meerdere email adressen geprobeerd.
Meer niet :P.
Mvg, Bart
-
Kan mij niet herinneren dat je een activatie mail krijgt van MyDS, misschien bedoel je wat anders?
-
[attachimg=1]
(was te lange geleden voor mij :lol: )
Dat E-mail adres is ook je inlog en wordt ook ook gebruikt bij DDNS en QC (even uit mijn hoofd), dus kijk daarmee uit.
-
Bij 'Account' krijg ik "Activeer uw MyDS-account om deze pagina te bekijken. Toen ik hem wilde registeren, kreeg ik ook al dat ik een mail zou krijgen.
-
Kijk eens in je Spam, misschien wordt deze e-mail gezien als spam.
Of, misschien even geduld hebben, als je morgen nog geen E-Mail hebt dan melden bij support.
-
Hij zit ook niet in Spam, ik wacht trouwens al een paar weken op die mail.
-
Dus, je kunt je account niet activeren dus, zou ik het melden:
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of via DSM (alleen versie 5 en hoger): Hoofdmenu > Support Center > Contact Support.
Of als je wilt bellen:
https://www.synology.com/nl-nl/company/contact_us