Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: pe1rej op 12 februari 2010, 20:00:43
-
hallo wie kan me helpen
ik kom niet meer op de ds109j ook niet via ipnummer :5000
dus ik kan er niets meer mee doen
vooral om mijn instellingen in te stellen met de assistent kom ik wel op een andere naam er op maar niet in de instellingen
alle poorten staan open ik kam er noormaal gewoon op ook via de gratis url die ik gemaakt had
wie weet hoe ik hem kan resetten zo dat ik de backup instal file er op kan zetten
bvd chris
-
Kan je nog wel via interne ip adres inloggen?
Zo ja dan heb je van je provider een ander ip adres gekregen zodat het van buiten af niet meer werkt.
Met vriendelijke groet,
Gekkenhuis
-
Nog even een vraag:
Heb je de Ds109j ingesteld op DHCP of een vast ip adres?
Met vriendelijke groet,
Gekkenhuis
-
ik kan er hele maal niet meer op komen
aleen via assistent met een andere naam
het hele ip:5000 slaat dood ok heb ik geprobeerd via de interne ip van me router er op te komen
dan start wel me page op maar kom dan ook niet verder kan ik hem op een of andere manier resete
dat ik alles op nieuw moet instellen dan kan ik er in ieder geval er op
mvg chris
-
Nog even een vraag:
Heb je de Ds109j ingesteld op DHCP of een vast ip adres?
Met vriendelijke groet,
Gekkenhuis
bedankt voor je reactie hij heeft volgens mijn een vast ip maar ik kan niets controleren helaas
mvg chris
-
Heb je mischien Automatische blokkering aanstaan?
Kan zijn dat je je zelf geblokkeerd hebt door meerdere keer verkeerd in te loggen.
Oplossing is dan om even het ipnummer van de pc te veranderen en dan inloggen en de ip adres die geblokkeerd is even te verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Gekkenhuis
-
ik kan er hele maal niet meer op komen
aleen via assistent met een andere naam
het hele ip:5000 slaat dood ok heb ik geprobeerd via de interne ip van me router er op te komen
dan start wel me page op maar kom dan ook niet verder kan ik hem op een of andere manier resete
dat ik alles op nieuw moet instellen dan kan ik er in ieder geval er op
mvg chris
Resetten kan zeker klik op deze link en zoek na resetten http://www.synology.com/support/faq_search.php?lang=nld&Keyword=&Product=0&Submit=Zoeken
Hier vind je alle uitleg.
Met vriendelijke groet,
Gekkenhuis