Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: Fons op 10 januari 2012, 15:40:57
-
beste lezer,
Ik ben nu al heel de dag bezig om de Syno 212j aangesloten te krijgen op de Experia Box H220N van KPN.
Er is een LAN connectie. Ik zie het ook in de wizzard van de router. maar de pc én de synology assistant programma herkent hem niet. De foutmeldingen van Synology gaan over firewalls, aansluitingen en power. Deze heb al 80 x veranderd en gecheckt.
KPN helpdesk wist het ook niet...was wel te verwachten.
Iemand die mij kan helpen??
alvast bedankt
-
Heb je niet de TV poort van de KPN router gebruikt?
-
Heb je niet de TV poort van de KPN router gebruikt?
nee, hij zit niet in poort 3
-
zet al je firewalls is uit ook die van windows zelf en van eventuele virusscanners en kijk wat voor ip adres je pc heeft ( en kijk probeer is ook een andere kabel van je synology naar je router ( andere netwerk kabel )
-
zet al je firewalls is uit ook die van windows zelf en van eventuele virusscanners en kijk wat voor ip adres je pc heeft ( en kijk probeer is ook een andere kabel van je synology naar je router ( andere netwerk kabel )
Helaas...Firewall uitgeschakeld, virusscanners uitgeschakeld, wederom nieuwe netwerkkabel....synology assistent kan niets vinden.
nog andere suggesties?? :oops:
-
heb je je pc kabel wel is in de netwerk poort van de nas gedaan ( op je router dan ) om te kijken of die poort kapot is mischien? werkt die poort als je jouw kabel erin doet zou ik die synology retourneren mischien lan poort kapot en probeer is een andere router als dit allemaal niet lukt
-
heb je je pc kabel wel is in de netwerk poort van de nas gedaan ( op je router dan ) om te kijken of die poort kapot is mischien? werkt die poort als je jouw kabel erin doet zou ik die synology retourneren mischien lan poort kapot en probeer is een andere router als dit allemaal niet lukt
dank voor het meedenken allemaal.
Ik ga morgen maar eens terug naar de winkel....