Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: jwvanwijngaarden op 09 juli 2014, 11:58:35
-
Hallo allemaal,
Vandaag mijn Synology 110J gebruikt om foto's te kijken en muziek te luisteren. Op een gegeven moment gaf hij aan: verbinding verbroken. Dat is nog nooit gebeurd. Dus wilde ik opnieuw inloggen. Dat lukt niet meer want de NAS geeft aan dat mijn inlognaam en wachtwoord niet geldig zijn en dat ik contact moet opnemen met de systeembeheerder. Dat ben ikzelf dus, maar ik kom er niet in. Wat is hier nu gebeurd, maar vooral: hoe los ik het op??
Ik hoop op een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem van Wijngaarden
-
Dank zij posts van anderen in dit forum heb ik geleerd dat als te vaak binnen een tijdbestek inlogd jouw IP-adres geblokkeerd wordt. Daarmee was de oplossing snel gevonden: via een andere computer aanmelden, naar beveiliging en daar het IP-adres van de eerste pc van de lijst van te blokkeren adressen halen. Daarmee is het probleem opgelost. Dank aan het forum in zijn geheel, met de reacties van anderen op andere vragenstellers kon ik er vrij snel uitkomen. Deze topic kan gesloten worden. JW