Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: Zeezicht op 12 april 2021, 21:51:53
-
Al een paar keer wordt de verbinding met mijn NAS verbroken. Vervolgens kan ik geen verbinding meer maken. Ook de Synology assistent ziet de NAS niet. Oorzaak ligt denk ik bij Ziggo. Om weer verbinding te krijgen moet ik de NAS met de hand uitzetten. Volgens de handleiding moet ik op de aan/uitknop drukken: '1.Druk hierop om DiskStation in te schakelen. 2.Om DiskStation uit te schakelen, drukt u op de knop en houdt u deze ingedrukt tot u een geluidsignaal hoort en het LED-lampje van de voeding begint te knipperen.' Het gekke is: ik hoor geen geluid en het Statusindicatielampje begint te knipperen en vervolgens gebeurt er niks. Het enige wat dan helpt is de stekker eruit trekken. Ik snap niet waarom ik geen verbinding meer kan maken en waarom ik de NAS niet 'netjes' met de hand kan uitzetten. Wie weet raad?