Synology geeft standaard ook maar twee jaar garantie.
Alleen de modellen met een Atom C2538 processor hebben een jaar extra garantie gekregen.
Die moet je echter aanvragen met het speciale formulier dat ze daarvoor hebben, als je dat niet doet en zo maar iets opstuurt naar Coolblue krijg je dit soort effecten.
Kortom je moet gewoon de juiste procedures volgen.
Misschien is het handig goed te lezen het is een model met de bewuste Atom en zit nog gewoon in de garantie van 3 jaar die Synology geeft, en ik heb de procedure gevolgd en eerst een ticket bij Synology aan gemaakt waarin ze zeggen hem naar de dealer te sturen, dit heb ik aangegeven bij Coolblue, netjes een retour label gehad. En out of the blue is het opeens mijn probleem want zij hoeven maar 2 jaar te geven.
quote van mijn ticket bij Synology.
"Thank you for contacting Synology support.
Please help us use another electrical outlet or power cable (if any) to see if it is able to power on. If the NAS is still not able to boot up successfully without any disk inside, then the NAS is defective. Please contact the original route where you purchased the unit for RMA service to get a replacement unit."
maar leg me de procedure dan maar uit als dat is uiteindelijk ook mijn vraag?