Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: marcolan op 11 oktober 2013, 10:31:38
-
Na een poosje van stilstaan heb ik mijn DS209 weer aangesloten. Deze heb ik gerest waardoor ik een nieuwe DSM moet installeren. Helaas liep deze nieuwe installatie vast en moest ik opnieuw beginnen.
Nu dan het volgende:
Mijn LAN verbinding werkt niet meer. Het LAN led op de DS209 brandt niet. Ongeveer elke 30 seconden knippert deze even. Op mijn router zie ik dan dat de poort opkomt, maar 2 a 3 seconden later weer platgaat.
De statusled knippert oranje en de beide led van de disken branden continue groen. De blauwe led bij de aanknop brandt continue blauw.
Als ik de disken eruit haal en dan opstart knippert de statusled groen/oranje, de copy led knippert groen en de aanknop led is continue blauw.
Opnieuw resetten geeft nog geen verandering.
Op internet/synology forum zoeken naar deze combinatie van het branden van de led heeft nog niet tot resultaten geleid, vandaar mijn post op dit forum.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
Alvast bedankt.
-
Het probleem is dus niet zoals omschreven in:
http://www.synology.com/support/faq_show.php?q_id=366 (http://www.synology.com/support/faq_show.php?q_id=366)
Toch denk ik dat je een defect op je moederbord hebt: Ethernet (maar daar was je zelf al achter gekomen).
Neem even kontakt op met je leverancier of Synology:
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld (https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld)
Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://myds.synology.com/support/register.php?lang=nld (https://myds.synology.com/support/register.php?lang=nld)
Of als je wilt bellen:
http://www.synology.nl/company/contact_us.php?lang=nld (http://www.synology.nl/company/contact_us.php?lang=nld)